2 osaisen jakaja DC Block

K

kumar16

Guest
Minun täytyy suunnitella 2 way Wilkinson 500-2500Mhz mutta yksi ulostuloportteja on DC lohko ja muut vain DC pass. Olen wilksion työskentely täydellisesti specs varten taajuusalue. Mutta kun lisään DC korkki DC estetty lähtöportti, se estää DC DC pass portin liikaa. Jokainen ajatus, miksi näin tapahtuu ja mikä olisi hyvä arvoyhtiöt valita? Käytän 2700pF juuri nyt, väsynyt 0.1uF mutta jonka avulla DC välittää samanaikaisesti satamille.

Kysymyksesi ei ole mitään järkeä. Voisitko selittää sitä selvemmin tai piirtää skeema? DC esto ei liity arvoon kondensaattorin. Täysin toimiva kondensaattori aina estää DC virtaa virtaa.

Ok, olen 2-suuntainen Wilkinson töissä taajuusalueen. Yksi ulostuloportteja tarvitsee DC signaalien tukossa ja muut tarvitsevat DC signaaleja välitetään. Taajuus etu on 500-2400mhz ja i dont huolta performace klo DC (mikä se kallistuksen ja ei ollut suunniteltu), mutta kaikki olen tarvitset DC on, että yksi satamista pass DC signaalin ja yhden korttelin se. Miten tämä tehdään, mitä olen nähnyt on laittamalla suojus b / w tuotos Wilkinsonin ja ulostuloliitin. Katso tämä http://www.e-meca.com/rf-power-divider/power-divider-dc-block.php ongelma näen on, kun koukku yksikkö asti verkko analysaattori ja nähdä portti DC lohko (siiveke) on erittäin korkea VSWR ja IL (ääretön, kuten avoin), joka on ok, koska se on tarkoitus estää DC signaaleja. Mutta näen saman asian lähtöportti ilman DC esto korkki (DC pass portin). Miksi näin on?

Oletan, että olet microstrip Liuskajohtimen tuotos. Nähdään jos voin kuvata ehdotus sanoin ............ Tarkastellaan pitkää jälkeä. Nyt yksinkertaisesti pilkin ja leikkaa pitkä kolo toisella puolella, keskellä ja hieman leveämpi kuin 1 / 3 ja viivan leveys. Leikatulta toisella puolella ulottuvat sormen loveen, silghtly alle kolmasosa leveys leveä. Tee lovi noin λ / 4 (midband) lähtökohtana. Jäljittää pitäisi näyttää poikkileikkauksen uros / naarasliitin pari jossa yhteydet eivät ole aivan kosketa. Vähän aikaa huijaavat simulaattorilla ja löydät täydellisen mitat. On epäselvää, miksi korkki ei toimi. Voisitko on laatikko viallinen caps?

Kiitos vastauksesta, mutta olen hämmentynyt. Olen tässä valmistettu siitä rogers4003 microstrip Board joka on ruuvattu kotelo BNC-liitintä. Yritin eri caps mutta se annostaa näyttäisi olevan ongelma. Yritän nähdä, jos voin juottaa hallituksen eri koteloon, olen saanut parempia tuloksia, jos lauta on juotettu osaksi eikä ruuvata kotelot, erityisesti IL parametri (sen paremmin kun sen juotettu). Voit vapaasti lisävaloa asiaa.

Olisin todella epäluuloinen BNC liitännät taajuuksilla voisitteko mainita. Niitä ei olisi minun ensimmäinen valinta.

Vihaan BNC liian näitä taajuuksia, mutta se on vaatimus. Aion yrittää rakentaa yksi ylös ilman DC Block vain nähdäkseni teho jakaja tekee specs vain itsestään ja lisää sitten korkki.

Et kommentoi, että näet korkea impedanssi portti DC Block, sekä sataman ilman DC Block. Tällä käyttötaajuus DC block "cap" olisi oltava avointa. Oletko mittaus alla valmiudet analysaattorin? Tyypillisiä low end taajuus on 300KHz tai 30kHz. Sauva

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back