230V verkkovirralla Led

R

rahnette

Guest
Hei, Onko kukaan mitään ehdotuksia yksinkertainen piiri valtaan johdetaan 230V 50Hz jännite (UK). kiitollinen kiitos mitään vastausta rahnette

Käytä kondensaattori kuin vastus Rc = 1/ωC. varten 10mA käyttää 150nF varten 20mA käyttöön 300nF. Osalta. Mr.Cube

Thanks mrcube_ns Mutta Voisitko selittää laskelma yksinkertaisemmin minun Matematiikka on vähän ruosteessa ;-) Oletan sinä tarkoitat sijoittaa capactor sarjaan LED? Mitä rahnette Anteeksi jos minä pyydän kahdesti vaan meni Vastaa ennen Liitetiedostoasi ladattuna selaimessani.

Sinun täytyy kytkeä toisen silicond diodi (1N4004 tai vastaava) suojella LED väärää napaisuutta vasten. Jos oletetaan, että hän johti nykyinen on 10mA sitten pudottaa 220V tarvitset noin 22000Ω. Ehdottivat mrcube_ns voit käyttää kondensaattori (ei lämpöä) eikä vastus. Joten tässä on tarvittavat tiedot performe laskelmien: RC (ja 10mA @ 220 V) = 22000Ω ω = 2 * Π * FF = 50Hz C = 1/ωRc = 1 / 2 * Π * 50 * 22000 = 144nF closesed käytettävissä kondensaattori 150nF/400V ...

Apua on ollut suureksi avuksi. Olin hieman hämilläni tunnus ω on yhtälö, se on pitkä, pitkä aika, kun käytin tällaista matematiikkaa. Olen kuitenkin vielä vähän hämmentynyt. Tiedän, että ledit ovat nykyiset laitteille Mutta mitä eteenpäin jännite olla? ja millainen kondensaattori tarvittaisiin? rahnette

Käytän 100kohm liittäminen sarjan LED-ja piiri toimii hyvin

Tiedän, että ledit ovat nykyiset laitteille Mutta mitä eteenpäin jännite olla? ja millainen kondensaattori olisi tarpeen?
1. tarvitset ei polarisated kondensaattori 2. Jos laitat 1N4004 diodi antiparalel kanssa johti, maksimi Vastajännite olla 0.7V Toivottavasti tämä auttaa, / /

CAPACITOR: Hyvä valinta on Class'X2 "tai luokka" Y "250Vac metalloitu kondensaattoreita, jotka ovat käytettävissä, esimerkiksi siitä, RS Components. Muut asia tehdä olisi tarkistaa virran LED. Useimmille standardi LEDit Jos (max) on jossain noin 25-30mA, mutta on joitakin alhainen kulutus ledit jotka toimivat virtausten alle 3mA.

Joko vastus tai korkki sarjaan LED toimii. Vastus on halvempi, mutta kestää kuumaa. Haluaisin käyttää 1N4007 diodi poikki LED (päinvastainen napaisuus ja LED). 1N4007 on suurempi jännite kuin 1n4004 ja suunnilleen sama hinta. Käytä hi-Brite tai ultra-Hi-Brite LED, koska alhaisempi tarvitaan. 10 mA on enemmän kuin tarpeeksi. Eteenpäin jännite LED on tyypillisesti 2V väristä riippuen, mutta 230V, tämä on irrelavant. Kuten edellä mainittiin, käytä 150N korkki tai 22K vastus (5W). Voisit ehkä saada pois 47K vastus tai 68N korkki jos käytät ultra-Hi-Brite LED. Muista YMP: n jännitteen yleensä DC, ellei toisin mainita. Käytä 250V AC tai 600V DC luokitus.

haha - oho Taisin vakavasti ymmärtää väärin kysymykseen. 4001 rinnalla LED, 100k sarjaan paljon. YUP että toimii hyvin, kai oli tulkinnut sen 4001 rinnalla R + D, joka ei toimi. Hei Huom mielestäni pitäisi olla täällä kuitenkin on, että tehohäviö että 100k on 144mW, ei oikea alue hieman 1 / 8 W vastus. käyttää isompi teho, tai laittaa 5x500k (1/8W) rinnakkain niin et tupakoi niitä.

Kiitän teitä kaikkia mielenkiinnostanne syy kysymyksen: Onko suuri Cooler yksikköön Peruna tallentaa monia neon indikaattorit nämä ovat jouduttiin vaihtamaan monta kertaa viasta johtuen tai himmennys ajan. Haluaisimme korvata LED indikaattoreita, mutta nämä ovat suhteellisen kalliita. Koska minulla on jo varasto LED, diodit ect. Ajattelin, että olisi kiva rakentaa kauko näyttölaite jolla voisin viereen ohjain, joka on helpommin lähestyttävä kuin jäähdytin-yksikköön. Olen nyt aseistettu runsaasti tietoa ja saavat kokeilla. rahnette

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back