24V DC moottori käyttäen ULN2803A

D

deperkin

Guest
Olen yrittänyt käyttää sekä L6201 ja L6203 ajaa 24V DC moottori hankkeen Olen loppumassa aikaa ...
Molemmat ovat onnistuneet päästää kaikki sininen savu loukkuun sisällä ...
The L6201 osuus on 1.5A jatkuva nykyisen ja L6203 osuus on 4A ...
Olen tarkistanut johdotusvaiheessa ei voi selvittää, miksi tämä moottori (joista i ei voi löytää mitään hyvää specs päällä) on poltettu nämä molemmat täysin siltoja.
Olen mitattiin nykyisen ja vain näyttävät
ks. noin 0.7A jatkuvasti ajon aikana moottori.
Olisiko ULN2803A Darlington auttaa tämän ongelman kanssa?
ehdotuksia siitä, miten voin lanka tämän kanssa koko sillan?

Kiitos kaikille apuanne!

BR
deperkin

Oletko asettanut snubber verkkoon rinnakkain th moottori?Ole hyvä ja pos oma piiri.

Luin tekninen lähemmäksi eikä se näyttää Darlington käsittelevät nykyisen anyways.
En ole varma, miksi minun pitää tupakointi on L6203:
n ...
Tässä on kaavio siitä, miten olen tämän wired juuri nyt ... (ks. liite)

Myös virtalähde (24V) sanoo, että tulos on vain 1A.Kiitos ja parhaiden osalta,

Deperkin
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tutustu tämän http://homepages.which.net/ ~ paul.hills / emc / Snubbers.html

Olen käyttänyt samaa johdotuskaaviot annetun L6203 samoin.
N: o snubber verkkoon, ei ...

En ole perehtynyt näihin ...kaikki mahdollisuudet voitaisiin hahmotella mitä tarkoitat?
Aion etsiä se nyt.

Kiitos paljon!

The snubber on RC piiri löydät sijoitetaan samanaikaisesti moottori.Se näkyy selvästi esimerkkejä löydät sen L8201-03 lomakkeessa.Lisätty jälkeen 4 minuuttia:Muista myös, että raskaiden kuorma nykyisen kasvaa paljon.

Luin, oikeastaan juuri ennen sinua lähetetty samankaltaisen ...suuri lähde.
Ainoa kysymys Olen tässä on se, että hän on osoittaa 5.6A huippunsa, kun siru käytetään hänen esimerkkiään osuus on 5A piikki.

Minun on yritettävä joitakin laskelmia ...
Hän ei mainitse, että todelliset on yleensä paljon pienempi sitten lasketaan.

Minun on oltava varovainen nyt, koska minulla on vain 1 enemmän L6203 vasemmalle, ja nämä ovat 13 dollaria kunkin!vaimoni on tulossa, ja voit kuvitella ...

Tässä esimerkissä se Vastus on myös korkea nykyinen taso tai mitään lil vastus työtä tämän osan virtapiiri.

Luulen, että vain joitakin, jotka menevät jopa 1W ...

kiitos taas!BIG apua!

The vastus käytetään vain veloittaa ja poistavat kondensaattori aikana comutations.Tekemättä laskelman, joka 1W tyyppi pitäisi riittää.Lisätty jälkeen 3 minuuttia:OOOOOOps!Esimerkkinä Olen lähettänyt sinulle osoittaa 2,3 W vastus.

Kiitos vielä kerran!

HAKU on tekninen jälleen näen snubber kanssa 10-ohmia ja 22-nf, joka rajoittaisi nykyisten huippukausina lisää ...

Olette ollut mahtava suureksi avuksi!

Kun kytkentää induktiiviset kuormat (kuten moottori, solenoidi tai rele) allways muistaa, että et voi lopettaa nykyisen valuminen välittömästi.Polku on tarpeen, että se muuttaa sujuvasti, muuten se reagoi suuria piikkejä (katso Maxwellin lait).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back