24VDC on 5VDC @ 100 ma (optimaalinen ratkaisu)

L

lozzik

Guest
Hei kaikki,

Olen 24VDC minun piiri ja i tarve 5 V DC 100 mA, ja minulla on tilaa ongelma, se on pieni tilantarve.

Kun käytän LM7805 se tarvitsee heatsink, mutta dont on tarpeeksi tilaa heatsink.
Yritin LM7815 ja kuin LM7805 vielä kuumenee.Yritin kanssa vastus ja kuin 7805 i vielä saada lämmitys ongelma.

Ajattelen käyttää eräitä kytkentä ratkaisu, mutta tässä tapauksessa minun käytettävä iso kela.

Ja siellä on joitakin DC / DC-muunnin modules mutta ne ovat melko kalliita (halvin löysin on 5 USD)

Onko kenelläkään ole mitään suosituksia.

Kiitos.

Sinun täytyy käyttää sen kytkentäajan sääntelytehtävässä.Halvin voin ajatella on LM3485 National.Koosta induktorityyppinen määräytyy nykyisen ja kytkinelementit taajuus.Voit ehkä saada pois, että kohtuullisen pieni.

Lentotoiminnan LM2594 on myös hyvä valinta, sillä se ei vaadi transistori.

tai sai kansallisen Fairchild wwwne ovat speadsheet haluat täyttää teidän vaatimus, ja he antavat sinulle ratkaisu.

allso linear.com

myös mitä TL497?

Että SVERY SIMPEL ei silmukka korvausta.

Ehkä sinun etsiä hysteretic valvoja .. kuten te dont huolehtia sinun loop korvausta.

varten 2.5W varmasti kukaan ei halua vaivata kanssa loop korvausta?

kyllä ja olen samaa mieltä ehkä parhaiten saat onchip transsitor ... säästämiseksi.

niin on / off-ohjaus-tai hysteretic tila on tapa ....... ellei haluat bode tontteja ja voi selvittää modulaattorin siirtää toimintoja

Katso tämä:

http://www.national.com/analog/power/simple_switcherTerveisin,

Mr.Cube

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back