3,5 mm jalanjälki PCB layout

M

Miib

Guest
Hei kaverit ... kellään kaikki standardin SMD jalanjäljet ulottuvuus (kuten 0201,0402, SOT ... pdf-muodossa? kiitollisia jos jakaminen ...

Jos tarkastellaan www.pcblibraries.com (ks. "ohjattujen") näet, että järjestelmävaatimukset edellyttää myös sinun ladata Microsoft. NET Framework 1.1 Redistributable paketti. (Tämä on ilmainen päivitys, joka löytyy MS kotisivulta Lataa-kohta)

[Quote = eloeng] tarvitset IPC-2222 Standart joka sisältää SMD ja THR jalanjäljen koko / [/quote] Mikä osa IPC-2222 on koot SMD ja TH Footprints? IPC-2222 on nimeltään "Sectional Design Standard jäykille Organic Printed Boards" Oletko varma et ajatellut IPC-SM-782, joka korvattiin IPC-7351?

[Quote = eloeng] Olet oikeassa se minun vikani olen pahoillani [/quote] Ei hätää, minä vain pelkäsin kaipasin osio että spec

ROFLMAO, juu 782 on vanhempi Std että korvataan 7351. Mitä PCB paketti käytät, ehkä joku on jalanjäljet jo tehty kirjaston saataville.

yrittää menossa pcblibraries.com lisätietoja uudesta std. He kertovat teille siitä kaiken.

IPC-7351 (Generic Vaatimukset Surface Mount Suunnittelu ja Land Pattern Standard) on asiakirja etsiä. Se kattaa myös maa kuvio nimeämiskäytäntöjä.

[Quote = cyberrat] on, että IPC-7351 tai IPC-7351A? [/Quote] Hän posted vanha vanhentunutta IPC-7351, ei uudempia IPC-7351A.

Minulla on yksi erittäin helppo taulukko, jota käytän monta vuotta. Tein sen jo kauan sitten ja ole ihan varma, kuinka tarkka se on tänään. Mutta voit käyttää sitä ja saada hyviä tuloksia teidän design jos et tarvitse ylimääräistä suurella tarkkuudella. Terveisin, RF-OM [/img]

Hi helpompaa, että U asentaa version protell PCB sotware & check kirjastonsa: D

Paljon kiitoksia guys ......:) lisäämistä IPC-7351 sekä SMT komponentti jpg [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 7 minuuttia: [/color] [/size] Olen yksi epäilystäkään ..... kondensaattori, vastus, kela kaikki ovat 0201,0402,0603,1210 ..... jos otamme 0603 varten vastus, kondensaattori, kela ... ne samassa osoitteessa mitat ..????

Yes_basically, mutta eli induktorit, espeically Japanista myyjät ovat usein suunniteltu hieman muita yhteystietoja leveyksiä päissä (caps) ... K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back