3-vaihe Earth-Neutral mittaus

S

smitchell

Guest
Hei, Minun täytyy mitata jännitteiden ja virtojen sekä 5 wire "Y" kytketty 3 vaihejärjestelmää. Professional energiamittarit ovat osoittautuneet liian kalliiksi, joten olen ajatellut juuri käyttäen Stepdown muuntajat, korjaamisesta signaali, sitten syöttämällä se ADC. Minun ongelmani on, miten Mittaa jännite maan ja neutraali, kun olen jo käyttävät neutraaleja minun ADC maahan viittaus muihin mittauksiin? Olin todella arvostaa mitään käsitystä n tai yleisiä neuvoja mittaus 3-vaiheinen virransyöttö käyttäen ADC-luvulla. Kiitos paljon, Sam

Mittaaminen neutraali ja maan jännite ei problem.The ongelma on, että aiot käyttää tasasuuntaajan jonka korjaamiseksi käyrä ei ole mitenkään lineaarista, eli sinulla on tietty virhe (ellet käytä look-up table, tietenkin).

Kuinka voisin mennä noin mittaamalla maa-neutraali jännite? Miten voin määrittää muuntajat, ja mitä tulee syötetään ADC? Epälineaarisuus tasasuuntaajan pitäisi olla liian suuri ongelma, koska jännitteet En mittaus ei vaihtelevat niin paljon. Myös ennen jännitteet näkyvät etänä, ohjelmistojen muutoksia voidaan tehdä vastapainoksi epälineaarisuus. No, thats my dodgee suunnitelma muutenkaan ... Onko tämä toimii? Olen edelleen hämmentynyt siitä actuall piiri configuaration mitata kaikki nämä jännitteet kanssa samaan maahan viittaus yhteen ADC siru. No, oikeastaan ​​sen AVR mikro 8 kanavan kanssa ADC. Thanks kasoihin, Sam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back