3G-matkapuhelinten verkot

H

helio1972

Guest
mitkä ovat 3G-matkapuhelinten verkoissa?minulle Tiedän vain UMTS.mutta joskus löysin puhutaan cdma2000.kukaan voi explaine minulle yksityiskohtaisesti 3G-matkapuhelinten verkot

Haluan myös oppia lisää 3G-verkkoon.Jos
en ole väärässä, UMTS ja CDMA2000 eri 3G-verkon arkkitehtuuri.UMTS on vallankumous GSM-verkkoon, kun taas CDMA2000 on vallankumouksesta CDMA-verkkoon.Luulen, että useimmissa Euroopan maissa ja Kaakkois-Aasiassa, olemme käyttämällä GSM, mutta Amerikassa tai Korea, he käyttävät CDMA.

Jos olen väärässä, pyydän oikea minulle.TQ.

3G mibile ntw koostuu GSM circit kytkin ntw GPRS Packet kytkin ntw CDMA 2000 on laajennettu versio CDMA, se ei ole sidoksissa UMTS ..

Hei,

3G on UMTS, mutta UMTS includs kahteen luokkaan: FDD ja TDD-järjestelmään.Lisäksi FDD includs myös WCDMA (Wide Code Division Multiple Acess) ja CDMA2000, TDD on TD-SCDMA

Gian yksityiskohtia,
tutustu http://www.3gpp.org/

3G-verkot ovat verkot tarjoavat korkean tiedonsiirtonopeudet .. abiut 384 kb
/ s ..kuuluisa ehdotuksia 3G networs ovat,
-WCDMA edistämisessä GSM ja 3G-ja
- Cdma2000 edistämisessä CDMA-one 3G
on myös muita standardeja 3G-verkoissa, mutta nämä kaksi ovat mosr suosittu ....
viittaavat UMTS ..sen ei ole standardi vaan sen tekniikkaa, jossa todetaan, että "ei pitäisi olla käyttäjien, sekä data-ja ääni-, riippumatta siitä, millä alueella he ovat,
se tarkoittaa, että verkkovierailuun koko worls ... UMTS-järjestelmien kaikki verkon kaikissa maissa olisi sama ... "tämä oli todennut UMTS jonka jälkeen 3GPP ja muun organisaation pyrkinyt giva yhteinen verkko-ja tavalla kaikkia maita ..He vaativat eri standars ..ja tämä ratkaisu Eurooppa ja sen liittolaisten Lähetetty WCDMA, ja Amerikan ja sen liittolaisten Lähetetty Cdma2000 ...samoin Japani ehdotti myös oma standardi ..mutta WCDMA on yleisesti hyväksytty standardi ..siten, että kaikkien maiden pitäisi käyttää tätä standardia ja jotka voivat helpottaa koko worls verkkovierailupalvelujen käyttäjille ...
jos on vielä sekaannusta u voi pyytää minua ...
jos u löytyi tämä auttaa napsauta auttaneet minua nappi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back