3Phase Inverter yhtenäismarkkinoilta Phase Supply

A

andreafog

Guest
Hei kaikille!
Olen kysymystä koskevia tämän mielenkiintoisen väitteen.

Haluaisin käyttää Rectifier silta (ja kondensaattori) korjaamiseksi AC yksivaiheisella tarjonnan ja käytä sitten DC BUS että olen saanut kuljettaa moottoriajoneuvoa, jonka inverter.Jos minun suppositions ovat oikein syntyvä jännite soveltaa moottori tulee olemaan alhaisempi kuin käyttäen DC BUS saatu 3-vaihe Rectifier.
Miten on käyttäytymistä moottori?Sillä on vähennetty vääntömomentti, alennetulla nopeudella tai mitä muuta?
The inverter että haluan ymmärtää perustuu Freescale MC3PHAC.

Thanks in advance.
Ciao

 
Facebook Lite to "odchudzona" wersja aplikacji pozwalającej na dostęp do największej sieci społecznościowej na świecie. Przeznaczona jest ona przede wszystkim dla osób mających dostęp jedynie do wolnego internetu.

Read more...
 
meillä on 2 config varten 3-vaihe järjestelmään.
yksi niistä valmistaa 310VDC ja muut 540V.
että ensimmäisessä tapauksessa meidän dont on merkittävä ero.
toisena vuonna, kun vertaa meidän on pienempi jännite 1-vaihe järjestelmässä (310/540 = 1 / √ 3 = 0,58),
ja meidän on noin 50Hz/1.7 = 29Hz max normaalin moottoriajoneuvojen ajamista.
jos taajuus mennä korkeampi kuin 29Hz, tuotettu Turque vähentynyt.

Terveisin
Davood

 
Kiitos Davood!

Tässä
on juuri sitä, mitä haluaisin tietää!Ennen kehitysmaiden tämän hankkeen minun on oltava varma, että en voi ymmärtää sitä fyysisesti.

Joten minun asetuksia (ks. liite), minun täytyy käyttää max tarjonnan taajuus 29Hz on täysi vääntömomentti, mutta tämä taajuus moottoria ei voi käynnistää sen täydellä nopeudella.Päästä tätä nopeutta minun deflux että staattori, tähän indusoi vähentämisestä th tuotettu vääntömomentti.Olenko oikeassa?

Kiitos vielä kerran
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

 
tässä kokoonpanossa kaikkien taajuus alle 29Hz (ja 220V), voit saada suurimman vääntömomentin.mutta lähtöteho (moottorin akseliteho) proporatinal on [vääntömomentti * pyörintänopeutta].
myös muissa sana lähtöteho proporatinal taajuuksien (kiintein vääntömomentti).
Tämä tarkoittaa sitä, voit saada enintään 58% [29/50] suurimmalla teholla teho moottori.Lisätty jälkeen 14 minuuttia:Tärkeä huomautus:
Jos käytät 3-vaihe moottori, joka on normaali jännite on 380V Star-yhteys, voit
käyttää moottorin kanssa delta configuration at 380V/1.7 = 220V täydellä lähtötehosta.

 
Davood Amerion wrote:Tärkeä huomautus:

Jos käytät 3-vaihe moottori, joka on normaali jännite on 380V Star-yhteys, voit

käyttää moottorin kanssa delta configuration at 380V/1.7 = 220V täydellä lähtötehosta.
 
näet alla linkki: http://www.windstuffnow.com/main/3_phase_basics.htm
tai http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=16137

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top