S
Spork
Guest
Okei, joten olen nähnyt kuution äskettäin lähetetty hackaday.com.Päätin haluan rakentaa, mutta näki (tai
sen puuttumisesta) ohjeita.Periaatteessa olen rakentanut 3x3x3 kuutio on LEDien ja Minulla on yhteinen katodi kunkin kerroksen (9) sitten yhteisen anodien kunkin sarakkeen 3.Mikä tekee yhteensä 3 CC:
n ja 9CA's.Minulla on myös 5v jännite sääntelijöiden,
tonneittain vastukset (kaikki erilaisia, aion vastaa niitä LED: n) ja hyvä valinta kondensaattoreista.Nyt haluaisin liittää ne on PIC16F628A (yli 12 I / O-nastojen joten olisi hyvä)
http://www.instructables.com/id/SUOZMXYFHOI1YA1/
Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua selvittää tämän piirin vaikka?Minun täytyy muuttaa sitä (ei ole cap hän käyttää) ja vielä tärkeämpää Haluaisin tietää, miten se toimii.
Jos olen ymmärtänyt oikein:
tietenkin LED's Multipleksoituja,
saan sitä osaa.The vastukset ovat rajoittaa nykyisestä LED's, transistorit ovat vaihtaa päälle / pois päältä, PIC tarkastuksia, jotka valot ovat päällä.
Kysymykseni:
Miksi vain 3 transistorit?Älä sinun on yksi sarake on?
Ovatko 2 eri arvo vastuksia koska on Montako LEDit toistokerrat?
Voinko korvata YMP eri arvo IE loisit 100uF tai 470uF tehdä jotain erilaista?
Mitä hyötyä ei korkki todella palvella täällä?
sen puuttumisesta) ohjeita.Periaatteessa olen rakentanut 3x3x3 kuutio on LEDien ja Minulla on yhteinen katodi kunkin kerroksen (9) sitten yhteisen anodien kunkin sarakkeen 3.Mikä tekee yhteensä 3 CC:
n ja 9CA's.Minulla on myös 5v jännite sääntelijöiden,
tonneittain vastukset (kaikki erilaisia, aion vastaa niitä LED: n) ja hyvä valinta kondensaattoreista.Nyt haluaisin liittää ne on PIC16F628A (yli 12 I / O-nastojen joten olisi hyvä)
http://www.instructables.com/id/SUOZMXYFHOI1YA1/
Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua selvittää tämän piirin vaikka?Minun täytyy muuttaa sitä (ei ole cap hän käyttää) ja vielä tärkeämpää Haluaisin tietää, miten se toimii.
Jos olen ymmärtänyt oikein:
tietenkin LED's Multipleksoituja,
saan sitä osaa.The vastukset ovat rajoittaa nykyisestä LED's, transistorit ovat vaihtaa päälle / pois päältä, PIC tarkastuksia, jotka valot ovat päällä.
Kysymykseni:
Miksi vain 3 transistorit?Älä sinun on yksi sarake on?
Ovatko 2 eri arvo vastuksia koska on Montako LEDit toistokerrat?
Voinko korvata YMP eri arvo IE loisit 100uF tai 470uF tehdä jotain erilaista?
Mitä hyötyä ei korkki todella palvella täällä?