4 tavalla Power jakaja / Combiner

D

DDavid

Guest
Hi Guys,

Olen työskennellyt jakotislauskolonnin 1: 4.
Freq 800-1000Mhz
Zo = 10 ohm

I alkavat Wilkinson 1-2 ja kaskadeissa se kahdesti.
Mutta minulla on mekaaninen asia, ja koska impedanssi hyvin pieni (10 ohm) niin minun hyvin leveä.
Joka tapauksessa en voi rakentaa sen säännöllisesti vaihtoehto siis Muistan, että olen nähnyt jonkin verran, jos
että se on mahdollista rakennettu jakotislauskolonnin 1:4 suoraan.

Näin microwave101
mitä tarvitsen apua vastus järjestelyt (tässä tapauksessa minun on käytettävä 6 vastukset!)

David

Sinun pitäisi toimia microstrip alan valta jakaja, sen erittäin helppo valmistaa ja microstrip linjat ilman kerääntyvät käytettyjen ja sähkön ja vaiheen tasoja voidaan mukauttaa lähtöihin.Jos sinun on tehtävä töitä sen kertoa että voin antaa sinulle sen papereita.

Tarkoititko tuottaa vastus kanssa microstrip?
Olen ylittäessään kanssa kerääntyvät on helppoa, oikea?

Tarkoitan suunnittelemalla teho jakotislauskolonnin 10 Ohm impedanssi.Niin helppoa.Jos ymmärrän kysymyksen oikein.tässä ovat kaksi asiakirjojen microstrip teho jakotislauskolonnin.

Lataa se

http://microwaveworld.blogspot.com

Tämä kokoonpano on vastukset toimisi jos sietävät 12dB tappiolla / eristäminen........................ 3 Out1
................. 6
........................ 3 out2
(input) .3
........................ 3 out3
................. 6
........................ 3 out4

usman_mahfooz wrote:

Tarkoitan suunnittelemalla teho jakotislauskolonnin 10 Ohm impedanssi.
Niin helppoa.
Jos ymmärrän kysymyksen oikein.
tässä ovat kaksi asiakirjojen microstrip teho jakotislauskolonnin.Lataa sehttp://microwaveworld.blogspot.com

Jos ymmärsin ongelman oikein, ehkä oheisen kuvan, jossa on n-tavalla Wilkinson jakaja auttaa sinua.Se on otettu "Microwave Engineering", 3rd Edition David M. Pozar.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Yes I got it
Mutta kysymykseni on se, miten panna Vastukset vuonna Layout?
Kun pic olemme rajat

Tämä, mitä en tiedä!

David

Miksi teidän on käytettävä 6 vastukset?

Sinun on layou sen jakotislauskolonnin samanlainen kuin mitä kuvassa.
Sinulla on kautta alas tai käyttää puserot.

Olen käyttänyt tätä suunnittelu putkimaisten jakosuotimille, jossa voit olla luova, että vastus yhteyksiä.

yendori wrote:

Miksi teidän on käytettävä 6 vastukset?Sinun on layou sen jakotislauskolonnin samanlainen kuin mitä kuvassa.

Sinulla on kautta alas tai käyttää puserot.Olen käyttänyt tätä suunnittelu putkimaisten jakosuotimille, jossa voit olla luova, että vastus yhteyksiä.

Quote:

Voit tehdä sen 2 * zo vastus sitten tulee 6

Tai kuten tässä ehdotetut 4 vastus on Zo.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back