[50 pts todellista apua] PC rajapinnat USB

M

mouzid

Guest
Olen perehtynyt PC PIC vuorovaikutuksessa käytät sarjaporttia. Opettelen tällä hetkellä, miten sama asia, mutta USB-portti. Olen rakentaa USB to Serial converter tähän tarkoitukseen. Ennen minulla oli tapana käyttää VB / Delphi suunnitteluun minun graafisia käyttöliittymiä. Delphillä Käytän comport komponentti lähettää minun tietoja PIC käytät sarjaporttia. Olen utelias näkemään, miten teette lähettää tiedot USB-porttien kautta. Onko komponentti käyttää VB tai Delphi? Miten niitä käytetään?

Oma lähestymistapa perustuu FTDI siru. Toisella puolella yhteyden uC kautta UART. Toisaalta se kytketään USB. Sen mukana tulee ajaa PC, joka esittelee siru kuin virtuaalinen comm portti (VCP). Sitten VB6 sovellus käyttää MSComm komponentti yhdistää sarjaporttiin. Toinen tapa on käyttää uC jossa sisäänrakennettu USB-oheislaitteiden (esim. PIC18F4550).

Se on erittäin helppo hallita PIC-ohjaimen avulla vb.net tai muita languages.Just kääntämään ohjelmansa CCS kääntäjä, koska se on otsikko nimeltä''usb_cdc'', joka luo virtuaalisen sarjaportin ja voit käyttää sitä normaalisti. Olisin kokeillut sitä PIC18F2550 mikrokontrollerin Voit käyttää mitä tahansa mikro joka on rakennettu USB. (Myös USB-liitäntä ICs ).... Mielestäni tämä tieto on hyödyllistä sinulle .... + Vuonna vb.net sarjaportin ohjaus sisältyy joita voidaan käyttää suora pääsy sarjaporttiin ...

[Quote = kender] Oma lähestymistapa perustuu FTDI siru. Toisella puolella yhteyden uC kautta UART. Toisaalta se kytketään USB. Sen mukana tulee ajaa PC, joka esittelee siru kuin virtuaalinen comm portti (VCP). Sitten VB6 sovellus käyttää MSComm komponentti yhdistää sarjaporttiin. Toinen tapa on käyttää uC jossa sisäänrakennettu USB-oheislaitteiden (esim. PIC18F4550). [/Quote] Onko MSComm ilmainen komponentti?

[Quote = mouzid] Onko MSComm ilmainen komponentti? [/Quote] MSComm mukana VB 6.0.

kyllä FTDI on paras ja yksinkertaisesti IC USB to Serial kuten FT232RL. :p

Jos aiot käyttää "Virtual Serial Port", voit käyttää USB-RS232 muuntimet. Itselleni, olen käyttänyt tätä muunninta ja se toimi täydellisesti minun laptop. Tarkista tämän sivuston: http://www.usbgear.com/usb-serial.html Jos haluat käyttää USB protokollaa, sinun täytyy mennä läpi kuljettajille ja joitakin muita asioita. Onnea

http://www.usbgear.com/usb-serial.html [/url] Jos haluat käyttää USB protokollaa, sinun täytyy mennä läpi kuljettajille ja joitakin muita asioita. Good Luck
Kiitos kaikille folr vastaaminen. Oikeastaan, minun tavoite on comminicate kautta 485 linja. Jos käytän valmiita USB 232 muunnin on käytettävä Max 232 muuntaa tiedot jälleen TTL ja sitten käyttää max485. Prototyyppiä varten Käytän USB 232 valmiita muunnin. Mutta ei tämä vaikuta kaistanleveys?

HI käyttämällä PIC (USB-liitäntä) suoraan PC sinun tulee käyttää PIC [color = blue] CDC [/color] lib segmentin (alas ladataan miceochip sivusto) ja käyttää samaa API-PC (Open File , Sulje tiedosto) riippuvat käytön taso (onko käytössä DLL, kirjaston tai lähdekoodin) kommunikoida-sen pitäisi toimia kaikki parhaat Bobi [color = blue] mikro asiantuntija [/color]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back