500 A tasavirta-anturi

A

alec82

Guest
rakkaat ystävät i tarvitsevat paperia tai suunnittelusta, kaavamainen antureita 500 ampeeria tasavirtaa. Aion käyttää hall-anturi mittaa tätä tasavirtaa. ystävällisin terveisin

Kyllä se on käytännössä mahdollista. Ne ovat erilaiset suunnittelu periaatteessa saatavilla eri tarkkuudella (tilata matalasta korkeaan tarkkuus): 1. Avaa magneetti Hall-anturi (kuten Allegro ACS754) 2. suljettu magneettinen piiri hall-anturi ilman korvausta / magneettinen palaute (esim. LEM HTFS) 3. korvata DC anturi (LEM, Honeywell, monipuolinen). Vaihtoehto 2 ja 3 vaativat magneettisydämessä vaihtoehtojen 3 myös palautetta käämin ja vahvistin

rakas fvm kiitos jälkeen. Käytin ugn3503 ja vahvistin ja PIC MCU. mutta sain joitakin ongelmia, kuten offset. kanisteri u opastaa minua tämän ongelman poistamiseksi? kiitos etukäteen

Valitettavasti en ole nyt mukana DC anturi muotoilu, olen mieluummin tarkastella niiden ominaisuuksia käyttäjän näkökulmasta. Mutta se ei ole helppo liiketoimintaa, luulen. Lisäksi olet kiinni käytettävissä magneettianturi elementtejä. En tiedä tarkalleen, jos Allegro 3503, lopetetut laitetta, sikäli kuin tiedän, on läsnä uusinta.

hi Olen lukenut principel yhden tyypin HAL CT. Se pistää virta ct aistia nollaan jännitteen hal anturin. Tällöin I1 = NxI2

rakas smxx tämä piiri työskentelevät vaihtovirta mutta mittaamiseen tasavirtaa ole ongelma, mutta vastapainoksi jälkeen muutaman sekunnin. koska u tunnettu ct käytetty vaihtovirta. muuttamisesta

Hyvä alec82 Ei se toimii sekä AC-ja DC. Minulla on yksi heistä 4000A ja Alumiini Factory

Anturi seuraa sanonut "jalostetut DC anturi"-toimintaperiaate. Kaikki korkean tarkkuuden nykyiset muuntimet exclusvely tällä menetelmällä. Mutta kuten olen myös sanonut, se ei ole helppoa liiketoimintaa. On olemassa monia mahdollisia muotoilu ongelmia, jotka voivat aiheuttaa ei-toivotun toiminnan. Ensimmäinen piste on sopiva rakenne magneettipiiriin. Teollinen anturit, tiedän (esim. LEM tai Danfysik) on korkea μr ydin, hyvä symmetria korvauksia mutkainen ja erittäin ohut sali anturit. Offset ja ajelehtia ovat ppm oder suuruusluokkaa.

rakkaat ystävät kukaan tietää korvaavat DC anturi ja niiden piiri? kiitos etukäteen

[Quote = Canadian_Jim] Oletko viittaa Hall-anturi? [/Quote] kyllä. On olemassa toinen anturi tyyppiä tähän tarkoitukseen?

En ymmärrä, mitä erityisesti pyytävät. Pääasiallinen piiri antama smxx on tietenkin oikein. Voit halutessasi lisätä PID säädin tai muu kehittyneempiä palautetta vahvistin, mutta se ei muuta periaatetta. Se on myös kuvattu samalla tavalla valmistajat http://www.lem.com/hq/en/content/view/168/155/ Jos etsit DC anturi DIY suunnittelu, se on hieman monimutkaisempi. Paljon riippuu käytettävissä Hall-antureita ja magneettinen ytimiä, kuten sanoin.

Miten teit sen? .. m goin voivat työskennellä 1. kerran .. Haluan mitata kuorman virta (DC) ja 500A mikro-ohjain .. m gona käyttöön CS3505 .. ja torroidal ydin .. . thats it ... Että tiedän .. En tiedä mitään siitä, kuinka paljon vuon indusoituu wat ydin ja sen suhde jännite syntyy siitä Vout ja 3505 .. joku ystävällisesti ohjaa minua ..

Voit kirjoittaa kuulostaa: "Minulla on moottori ja neljä pyörää, miten voin rakentaa auton." On olemassa erilaisia ​​yksityiskohtia mukana tehdä tasavirtaa anturi, esim. mitkä ovat keskeisiä tietoja, mikä ilmarako muoto, teillä korvausta vahvistimen piiri, mikä on sinun eritelmä anturin?

ok ... tämä on ensimmäinen kerta olen lähdössä tekemään nykyistä tunnistus .. niin i dont on paljon ajatus siitä wat i'v täytyy tehdä ... Haluan vain THT 0-500A nykyinen tarkasti havaitsema sali IC ja luoda oikeassa o / p jännite joka i'l voidaan antaa ja ADC (tai ilman vahvistusta?) ... ja sitten mikro 89c52 joka sitten näyttää nykyisen arvon LCD .. . sentään kerro minulle missä minä olen gona saa tarpeeksi tietoa, jotta voin suunnitella tämän täysin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back