500W siniaalto invertteri, 3 kysymystä

J

jolly_girl

Guest
Hei kaikki ... minun hanke on suunnitella 500W siniaalto invertteri. : Idea: paristovarmennettu. joten i hv suunnitella akun piiri ja sitten SPWM invertteri. ja 500W, m käyttäen 120Ah lyijyakku. joten minun täytyy jatkuvasti virtaa noin 12A noin 14V ladata d akku. Tässä minä tarvitsen apuasi, miten voin suunnitella vakio nykyinen lähde tällä jännite tasolla. 2. vaihe on: Inverter. Kumppanini on työstää asiaa. Tämä on wat hän ehdotti minulle ---> 1.we "ll tuottaa siniaallon (50Hz) ja kolmiomaiset aalto (10kHz) käyttäen XR2206 2. verrata niitä LM311 tuottaa meidän spwm signaaleja 3. käyttää optoerotin tarjota näitä pulsseja meidän MOSFET Joten .. wat arvaatte ... tämä järjestelmä tule toimimaan, tai onko olemassa parempia tapoja tehdä se: idea: m odottaa ur ehdotuksia .. thanx: D

Kuin Sameer, mielestäni tämä palvelee minun tarkoitukseen ... n wat n. ylläpitolataukseen .. En tarvitse noin 300mA virtaa, että noin sama jännitetaso. Luulen piiri toimii myös minun ylläpitolataukseen ongelma ... Akku tekee vähemmän virtaa täyteen ladattuna n piirin helposti säätää sitä ... , eikö niin? .. tai onko mitään muuta u halua lisätä thanx

Ensinnäkin, olet ei aikoo rakentaa puhdas siniaalto invertteri, sillä ne ovat erittäin monimutkaisia. [Size = 1] Myös se tuntuu naisista Intiassa ovat fiksumpia teknisillä aloilla sitten tässä hmmmm. [/Size]

yaa thats riitti smeezekitty ... En ole tavoitteena puhdas siniaalto mutta sentään käyttämällä spwm (na muutaman suodattimia) voin olla jotain siniaalto .. eikö se! 1 juttu Olin utelias n. oli minun invertterin lähtöön on noin pulsseja (vaihteleva leveys) DC-taso 12V tai vähemmän, joten minun täytyy käyttää step-up-muuntaja n tämä on silloin ihmettelin, jos tämä xformer menossa töihin hyvin ... Siis ongelmia kyllästyminen n lämmityksen vuoksi yliaallot on siellä .. wat voidaan tehdä tässä asiassa?! Olen todella tarvitsevat ur apua tech-johtajat .. tekevät joitakin ehdotuksia. Kuin [size = 1] n kyllä .. naisten Intiassa fiksu tekniikan alalla myös:) [/size]

kirjoita No jos siis käyttää suodatuksen kääntyä kanttiaalto on siniaalto, menetät paljon valtaa tehdä sitä. lähteä ret

10kHz aaltomuoto on moduloitu 50 Hz on PWM. Joten se ei ole neliön aalto. Se on helppo tasoittaa se puhdas sini-aalto alipäästö LC suodatin. Useimmat invertterit käyttää korkean taajuuden teho oskillaattori ja pieni ferriitti muuntajan sitten oikaista ja suodattaa sitä tehdä 330VDC. He käyttävät suurjännite MOSFETien ja vaihtaa niitä PWM.

"Useimmat invertterit käyttää korkean taajuuden teho oskillaattori ja pieni ferriitti muuntajan sitten oikaista ja suodattaa sitä tekemään 330VDC. Niiden käyttö korkeajännite MOSFETien ja vaihtaa niitä PWM" thanx audioguru, mutta mielestäni tämä järjestelmä gonna ba vähän vaikeaa minulle. kanisteri u ehdottaa minulle jotain aikaan spwm pulsseja käyttäen joitakin ICs tai satunnaisfunktiogeneraattoreille .. thanx ..

Useimmat puhdasta sini-taajuusmuuttajat käyttöön TL494 PWM-ohjain IC. Se vaihtaa suurjännite MOSFETien päälle ja pois suuren taajuuden +330 VDC tehty teho korkean taajuuden oskillaattori, joka on tehostettava pieni ferriitti muuntaja, tasasuuntaussillan ja suodatin kondensaattori. Sitten suurjännite suurtaajuus PWM signaali on tasoitettu tulee puhdasta sini-aalto pieni ferriitti LC-suodatin. Se on helppoa se on sen lähtöjännite säännelty. Jos se on liian vaikeaa sinulle sitten suunnitella tai kopioida neliön aalto invertteri, jota käytettiin 40 vuotta sitten. Sen lähtöjännite ei ole säännelty. Monet nykyaikaiset elektroniset tuotteet eivät toimi, kun virtaa siitä.

oki sitten ... jos tämä on wat se vie niin minä teen sen ... kanisteri u pls liittää joitakin kaavamainen tästä .. m myös etsiä, mutta koska u know se hyvin u voi päättää kumpi on parempi .. n vain yksi asia, jonka haluan tietää, että watit vikaa menetelmän totesin ensimmäinen viesti (käyttäen xr2206 jne) thanx.

[Quote = jolly_girl] Haluan tietää, että watit vikaa menetelmän totesin ensimmäinen viesti (käyttäen xr2206, jne)? [/Quote] Haluatko? Wats? TL494 on kolmio-aalto generaattori ja vertailuryhmässä. Se on myös piiri tarjota joitakin kuolleita aikaa estää sekä tuotannon transistorit voi käynnistyä samanaikaisesti. Se on myös 5V jännitteen säädin. Se on myös virhe vahvistimet ja palautetta, jota voidaan säädellä lähtöjännite. Joten miksi ei käytä sen sijaan?

sry että haluat .. wats .. asia. ya m opiskelu TL494 n näyttää olevan parempi vaihtoehto .. thanx .. mutta m edelleen jäljessä piirikaavion toiminnan .. kanisteri u auttaa minua tässä .. pls. thanx

Oma sähkö on hyvin luotettava, enkä mene pensaat metsästys joten en ole koskaan käyttänyt invertteri. Lisäksi olen koskaan nähnyt TL494 IC. Anteeksi, en ole kiinnostunut tekemään invertterin kun halpa kiinalaiset ovat saatavilla.

Rofl rofl viime vastausta ... Hän on tyypillinen Indo-Aasian tyttö ymmärrä mitään ja pyysi keittää juttu: d

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back