555 oskillaattoria

P

pvelentz

Guest
Minulla on kysymys koskee rakennuskohteiden 555 oskillaattoria vuonna astable tilassa.
Erityisesti ulkoisia tekijöitä olen muodostanut yhteyden 555 ovat kuvattu on
lomakkeissa kaikkien 555 ics (LM555, NE555 jne.).2 vastukset ovat edellä 1K Ohm (Ra = 1K & Rb = 6.8K)
C kondensaattori
n arvo on suurempi kuin 0,0005 uF (C =
0001 uF) katsoo, että 0,1 uF kondensaattori on kytketty
välillä "Ohjausjännite" PIN-ja kentällä.
Edellä yhteydessä edellä mainitut arvot ulkoiset tekijät säätää 555 niin, että
se teoriassa tuottaa taajuus 98KHz, enemmän tai vähemmän.Ongelmista johtuu siitä, että
kokeellinen taajuus, jonka on tuottanut ic, on pienempi kuin teoreettinen noin 30KHz.
Poikkeama teoreettinen ja kokeellinen arvo näkyy myös muilla "voimassa-käytännön" arvot
Ra, Rb & C erilaiset poikkeamat.Olen myös kokeillut LinCMOS versio 555 (TLC555) ja samat tulokset.
Toinen kummallinen ilmiö, yhtä ei-toivottuja edellisten yksi, on siirtyminen tuotetusta taajuus, kun
arvo virtalähde on 555 on muuttunut aina ofcourse mukaan sallitun rajoissa (4,5-> 16Volts).
Lomakkeissa olevien eri 555 mainita selvästi, että korkea ja matala kertaa, ja siten usein ovat
riippumaton virtalähde.
Liitteenä on pdf-tiedoston kanssa kaavamaisen varten standardin astable tilassa.

Kaikki apu on etsintäkuulutettu

Panagiotis
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Varmista, että piiri on oikein ...
Kun kaikki 555 on luultavasti käytetty IC, että maailma ja miljoonaa käyttäjät eivät ole valittaneet, toistaiseksi ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back