8051 & AVR Evaluation Board suunnittelu auttaa

O

oister

Guest
Voiko nyone tarjota hyvää materiaalia''suunnittelu arviointi aluksella 8051 ja AVR mcu'c ". Sen minun päättötyö joten auttaa minua miten aloittaa.

8051 ja AVR MCU ovat eri Voit tehdä yhden ja ei niin Nandhu

[Quote = nandhu015] Voit tehdä yhden ja ei niin [/quote] Miksi ei? Oister voisi tehdä yhden kartonkia 2 pitkälti erillinen kohta jokaiselle ohjaimia. Ainakin ne voisivat jakaa valtaa. Olen samaa mieltä, että teollisuuden kannalta se ei tee paljon järkeä käyttää 2-ohjaimien samanlaisia ​​ominaisuuksia 2 eri perheille. Mutta se akateeminen (perus?) Projekti, joten se ei välttämättä tarvitse tehdä paljon järkeä.

No ainakin se ei ole A. .. UPS SMS kaukosäädin Liikennevalo Jalankulkijan laskuri tai muu LAMEO päättötyö.

Valitettavasti tämä on minun Hankkeen nimi: Design of Evaluation Board for 8051 & AVR MCU n sisällä ISP Interface nyt mistä aloittaa?

Sikäli kuin tiedän 8051 (at89c51) ja AVR (atmega8535) on sama pin kokoonpano. Nandhu

Minulla on paljon projekti noin 8051 ja AVR, pls anna sähköposti, minä lähetän sinulle viitteellisiä. Tarvitsetko laitteisto tietoja tai ohjelmistoja (vain C-koodia)?

[Quote = Alphan] Minulla on paljon projekti noin 8051 ja AVR, pls anna sähköposti, minä lähetän sinulle viitteellisiä. Tarvitsetko laitteisto tietoja tai ohjelmistoja (vain C-koodi)? [/quote] Miksi älä sinä lähettää sen täällä? Jos haluat ottaa yhteyttä hänelle henkilökohtaisesti käyttää pm Nandhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back