8051 C / C + +-kääntäjä kanssa kaksinkertaisen tarkkuuden tuki

W

waligora33

Guest
Hei kaikki, Onko kellään kokemusta Ceibo C + +-kääntäjä, joka tukee kaksinkertaisen tarkkuuden lukuja 8051? Tarkoitan tämä kääntäjä todella tukee kaksinkertainen (64-bit) tai vain käsitellen sitä kellua? Minun täytyy löytää C-kääntäjä, joka toimii 8051 ja on kaksinkertainen tarkkuus tukea. Kaikki apu on todella arvostaa. Kiitos!

Hei, Keil kääntäjä tukee kaksinkertaisen tarkkuuden, ota julistaa FLOAT 64 Bob

hi:) Keil on erittäin hyvä tähän, käytän sitä, ja myös sen simulointi auttavat u hei Ahmed

Kiitos! Tarkistin Ke * Il Web-sivuston ja kaksinkertainen Kirjoita (PK51) tuetaan sanastollisesti vain, ja itse asiassa se on käännetty float tyyppiä 32-bittinen: (Mitä tarkoitat sillä FLOAT 64? Voitko näyttää minulle mitä minun pitäisi muuttaa tämän yksinkertainen esimerkki. [color = blue] struct ll {pitkä e, pitkä m;}; unionin dll {double d; struct ll l;}; haihtuvat unionin dll DV1; haihtuvat unionin dll dv2; haihtuvat unionin dll dres; void main () {dv1.d = 3.0e50; dv2.d = 4.0e60; dres.d = dv1.d + dv2.d; while (1);} [/color] Kiitos!

Hei, Raisonance ei tue IEEE-754 kaksinkertainen, mutta se kannattaa BCD tyyppi Double jossa Mantissa 5 tavua ja eksponentti on 6-bittinen vain. Tarkistin sitä todellista version C 8051 työkalu. Etsin IEEE-754 Double (8 tavua) -muodon tuki. Vielä etsii ratkaisua .... Kaikki neuvoa on todella apreciated.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back