8051 Lukitse Sekalaista

• Thread starter scientificpakistan
  • Start date
S

scientificpakistan

Guest
Hyvä foorumin jäsenet,

Onko ohjelmistot, tai millään tavalla avata 8051 lukita bittiä ilman Interupting koodi.

Hei,

Mielestäni ei ole säännöllinen tapa päästä lukittu koodi.

Vertaa lukita bittejä sulakkeet: kun ne poltetaan se on siinä ..

Meidän näkökulmastamme se on melko epätaloudellista yrität lukea koodi on mikro kanssa paloi lukita bittiä, althogh on "älykkäiden arses" siellä, jotka väittävät thay voi tehdä sitä ..

Terveisin,
IanP

hei.

täällä Intia olen jo pieni kehitys yritys.lähes aina ensimmäinen kysymys saan minun asiakas on se, miten saada koodi lukittu 8051. (tai jotkin muut uc).Siksi on vakuutettava, että niitä on mahdotonta virallisesti, ja jos myös mahdolliseksi se maksaa omaisuuksia.on murto-osa kustannus voimme todella rakentaa ja toteuttaa hanke tuotantoa.

niin paras asia on saada koko hankkeen, jossa uc (tässä tapauksessa 8051) toimii kunnolla ja ovserve tehtävät projektin ja kirjoita sitä ylös.ja yritä sitten rakentaa hankkeen itse.olet jo saanut laitteiston ajatus.on vain ohjelman mukaisesti,

sen erittäin helppo tehdä tällä tavalla.

arnab/vu2bpw

Hei Kundit,
Tässä on hyvin vanhoja ja vanhentuneita pdf-tiedosto mukaan lukien code miten joitakin todella vanha lukittu 8051-luku oli lukea.Nyt tämä ei koskaan työtä miljoonaa vuotta uudempi 8051, mutta ajattelin, että se oli mielenkiintoista luettavaa, niin lähetä se tästä.

Tein kuitenkin KATSO oman kaksi silmää yritys, lukea lukittu 89C51RD2 alle sekunnissa.

Se voi olla niin, että helppoa uudempi 8051:
n, mutta tiedän sen mahdollista vanhemmat pelimerkit.

Hurraa
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

näet http://forums.basicmicro.net/ShowPost.aspx?PostID=17717

Olen edelleen ihmettelevät on mahdollista rikkoa mikros lukot?koska lukot ovat laitteistoja eikä ohjelmistoja ...............ja jos se on mahdollista sitten kaikki hyvin rahoitettu organisaatio (erityisesti Govt organisaatio) rikkoo mikro kuin tarvitaan ..............arnab/vu2bpw

[lainaus = "arnab.bhaumik"] Olen vielä mietit on mahdollista rikkoa mikros lukot?koska lukot ovat laitteistoja eikä ohjelmistoja ...............ja jos se on mahdollista sitten kaikki hyvin rahoitettu organisaatio (erityisesti Govt organisaatio) rikkoo mikro kuin tarvitaan ..............
Hyvä bhaumik ..Olen myös suorittaa kehityksen yrityksen Intia.ja se voidaan olemme nereby.
u edelleen dont osata paljon
n. lukita bittiä i olettaa.ur toiseksi viimeisen julkilausuman.pakota minua tainnutus ...todella.BCS Olen aivan lähellä ratkaista tätä ongelmaa.

Rony.

hi rony.

mikä tarkoittaa sitä, antamalla opastusta ohjelmisto lukita bittiä todella tehdään joitakin laitteiston muutokset mcu ........... ne on pantava täytäntöön lukot joissakin piiri on mcu .....Korjaa, jos olen väärässä.I live in Kolkataarnab/vu2bpw

Man olet hullu, lukko bittinen tarkoittaa turvallisuutta koodi, joka annetaan valmistajalta käyttäjälle.Mitä muuta voin sanoa teille,

hi Manish,

varten at89c52 käyttäjä siellä on kolme lukita bittiä, että käyttäjä LB1, LB2, LB3 .......me ohjelma tai vasemmalle unprogrammed.Kysymykseni on, että käyttäjä vain ohjelmoida lukita bittiä.mutta sisällä at89c52 onko laitteisto piiri että saa aktivoida ohjelmoitu lukita bittiä tai se vain lukko bittiä .............ja jos muut kuin piiri, jos ohjelma-sekvenssi vain tarkistaa lukita bittiä, kun se yrittää lukea flash ja kieltäytyy lukea sitten sen tulee hyvin helppo lukea flash noin triky ohjelmoija /
software ....... ..

ja kaikille niille, mitä olen juuri vierasta.koska sinä ja minä kaikki dont tiedä, miten valmistajayritys (atmal) toteuttaa lukot siellä 8051 mcu
arnab/vu2bpw

arnab.bhaumik wrote:

hi Manish,varten at89c52 käyttäjä siellä on kolme lukita bittiä, että käyttäjä LB1, LB2, LB3 .......
me ohjelma tai vasemmalle unprogrammed.Kysymykseni on, että käyttäjä vain ohjelmoida lukita bittiä.
mutta sisällä at89c52 onko laitteisto piiri että saa aktivoida ohjelmoitu lukita bittiä tai se vain lukko bittiä .............ja jos muut kuin piiri, jos ohjelma-sekvenssi vain tarkistaa lukita bittiä, kun se yrittää lukea flash ja kieltäytyy lukea sitten sen tulee hyvin helppo lukea flash noin triky ohjelmoija / software ....... ..

================================================== ===Hyvä bhaumik.voidaan u ja minulle dontknow kuin u ovat sanoneet, mutta ihmiset ovat siellä, jotka tietävät, miten Atmel co.
käyttää lukita bittiä.Nyt olen antamalla u kaksi asiaa ajattelemaan.
niin u ei väittävät enää.1> dont sitä mieltä, että sana "lukko", kuten tavanomaisten lukita.
A-phycological ansaan tht tukkisivat ppl ajatella enemmän edelleen (sama ur tapauksessa) (todiste tämän 1. hajuakaan u löytää jos u ajattelevat n. toisen hajuakaan)2> whn u poistaa sirulle.
wht do u ajatella miten miten miten - lukko bittiä saa pyyhkiä ja miten ohjelma koodi saa ereased.ajatella tämän kahden johtolankoja ja aion saada selkeä kuva.do kirjoittaa tästä.-Rony.

ja kaikille niille, mitä olen juuri vierasta.
koska sinä ja minä kaikki dont tiedä, miten valmistajayritys (atmal) toteuttaa lukot siellä 8051 mcu

arnab/vu2bpw

hi rony,

kiitos vastauksesta, aion tehdä tutkimusta tästä verkossa.arnab/vu2bpw

arnab.bhaumik wrote:

hi rony,kiitos vastauksesta, aion tehdä tutkimusta tästä verkossa.arnab/vu2bpw

hi rony,

i searched verkkoa ja siellä on tutkimus paperi Stanfordin yliopiston tutkimuksen paperi, hakuun verkon sitä ja saada se ladataan.

En vain ole kiinnostunut rikkoa mcu vain utelias ja thats miksi kiistelleet siitä.ja jos myös 8051 ja avr-sirut ovat breakeable i mieluummin seurata toiminnallisuutta ja sitten ohjelma sen itse .........

arnab/vu2bpw

Hei, hyvä mies,
oletko valmis?Lisätty jälkeen 34 sekunnin ajan:
Hei, hyvä mies,
oletko valmis? työetiikkaa

YAPP meidän päättynyt aihe, ja conclution on jos u saada asianmukaista lab voit rikkoa 8051 .......................
hatut pois, että kaveri, joka teki PhD tästä aiheesta Stanfordin yliopiston ................................... ..........arnab/vu2bpw

arnab.bhaumik wrote:

YAPP meidän päättynyt aihe, ja conclution on jos u saada asianmukaista lab voit rikkoa 8051 .......................

hatut pois, että kaveri, joka teki PhD tästä aiheesta Stanfordin yliopiston ................................... ..........arnab/vu2bpw

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back