8051 perustuu 220 VAC tuulettimen Himmennin (vaihe ohjain)

I

ifithegr8

Guest
ideani on tämä, että u on kaksi nappia yksi nopeuttaa ja muut nopeutta alas. Olen toteuttamaan koko koodin c (Keil) Olen nähnyt joitakin juttuja, joka käyttää Zero rajat dectector ja moc3011 he sanoivat sen workd PWM. Olin totaly pysty precive heidän ideansa. hopw joku ohjaa minua paremmin ja pyydämme ilmoittamaan, jos jokin 1 on tiedot, kaavamainen tai koodi siihen liittyvä

Tarkista nolla rajat ottaa vaiheen viivettä kuin 10ms (50Hz) käyttää ajastin 10ms käyttää painikkeita speedcount ajaa triac kuin 10ms - (speedcount * kiinteä arvo) kiinteä arvo on tehdä Maxim on aika triac noin 10ms (skip alkaen 10ms) eli täydellä nopeudella

miksi pysähtyä? Voit helposti rakentaa himmennin noin Cray-supertietokoneen.

nollapiste ilmaisin käytetään havaitsemaan alkua tulojännitteen (+ ve puoli tai-ve puoli), joissakin uusia malleja käytetään arvokkaita vastaanpanija tarjontaan nollapiste ilmaisin käytetään havaitsemaan alkua tulojännitteen (+ ve puoli tai -VE puoli), joissakin uusia malleja käytetään arvokkaita vastaanpanija toimituksiin suoraan kytkeä mihin tahansa sisääntuloliitin havaita napaisuus aalto. Jos me tiedämme alkua aaltomuodon voimme laukaista triac haluamasi vaihekulma.

Jos me tiedämme alkua aaltomuodon voimme laukaista triac haluamasi vaihekulma. ?? Katso meidän täytyy vaihdella voltag?? Oletetaan, että meillä on siniaalto B4 alkaen + sykli miksi laukaista triakki?? Onko ckt kaavio?

koska käytämme mikro-ohjain voimme päättää milloin triac tulisi lähteä. vaihdella jännitteen laukaiseva kulman triac tulisi vaihdella.

annoksen tahansa 1 on kaavamainen tai code.i voi löytää mitään

Emme halua antaa teille piiri heti. Ajattele design hieman. ZCD tarvitaan, jotta voit tulipalo TRIAC synkronoituna verkkojännite - muuten "himmennys" tulee olemaan "vilkkuu" sijaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back