89c51 liitäntä rf 433 lähetin ja vastaanotin moduuleja

N

natasie

Guest
Hei kaikki, olen tekemässä päättötyö on rf opastinjärjestelmästä kiireisille alueilla. Se edellyttää, että käytän RF-lähetin ja vastaanotin ja kaksi mikrokontrolleri sekä moduuleja. Käytän 89c2051 varten THR lähetin ja 89c51 vastaanotin. Haluan pystyä tallentamaan vyöhyke tietoja mikrokontrolleri ja lähettää sen kautta lähetin. vastaanotin siepata näitä tietoja, kun se on lähellä. Nyt ongelmani on ohjelmointi. Olen kno että u pitäisi käyttää sarjaportti Tx ja Rx mutta en tiedä miten ohjelma se. pls neuvoja arvostetaan.

Tarkistin pois sivustoja ja ohjelmasta annettu, kirjailija sanoi, että se ei anna lähtö ... ja toisesta lanka, tarkoittaako tämä sitä että olen menossa on käyttää kooderi / dekooderi lähetin nd vastaanotin? Ajattelin vain lähettää tiedot ja vastaanottamasta sitä ilman melua tulo. ja ota Tarvitsen apua koodaus ... Miten minä muka lähettää viestin? jokainen lähettää numeroita, mutta minun täytyy lähettää viesti perille ja olen todella dont on mitään tietoa tässä mitään. pls auttaa ...

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 23:25 ---------- Edellinen viesti oli 23:24 ----------</span></span>
Voi ja kiitos avustanne ... silti arvostavat sitä enemmän, jos voisit auttaa ...

tietosi on ASCII-muodossa riippumatta numero tai kirjaimia ... ja sarjaliikenne se lähetetään pala palalta, joten ei pitäisi olla mikään ongelma lähettää tai vastaanottaa ......

joten minun ei tarvitse käyttää anturia tai dekooderi? Voin vain lähettää suoraan?

Voitteko kertoa excat osanumero on kuva moduulin käytät .. Jotkut ovat anturit ja hankkimiseen moduulissa itsessään .. En voi kertoa katsomatta moduuli ........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back