9,6 kHz: n 27 tai 33 MHz

A

aajizattari

Guest
Hei kaikki,

Minun täytyy olla 9,6 k kulumista 27 MHz kellon FPGA

Mutta se vain lähellä ja virhe on erraneous

On aanyone noin Ratkaisu????

Luulen sitä, että 27MHz/9600 = 2812,5, joten et voi käyttää yksinkertaista laskuri saada tarkkaa suhdetta.

Jos 9600 tuotanto tarvitsee vähän jitter, voit kaksinkertaistaa 27 MHz: n kellon avulla DLL tai PLL tai mitä ominaisuutta voit FPGA tarjoaa, ja sitten jakaa 54 MHz: n kellon vuoteen 5625.

Toinen lähestymistapa - Jos et ole mielessä joitakin jitter on 9600 tuotantoa, voit suunnitella laskuri, joka jakaa 27 MHz: n kellon vuoteen 5625, ja lähdöt kaksi pulssia tuona aikana.Tuotos keskimääräinen tiheys olisi tasan 9600 Hz, mutta tuotannon aikana olisi vuorotellen 2812 ja 2813 kierrosta.

9.6KHZ, hmmm, että kuulostaa kellon UART asettaa siirtonopeus.Jos näin on, huomaa, että vain jakamalla 2812 pääset tarpeeksi lähelle.Sinun ei tarvitse lyödä tarkka siirtonopeus on UARTs toimisi kunnolla.

Asettaminen siirtonopeus on yhteinen ongelma mikro.Uskon nyrkkisääntö on saada siirtonopeus 2% ja luotettavan toiminnan.

Jos olet tekemässä UART ja se ei ilmoita, pyydystäminen välittämistä pari bittiä soveltamisalasta.Yleisimmät ongelmat unohtaen Kääntele panosten ja tuotosten ja väärän napaisuuden lopettaa ja aloittaa bittiä.

Esimerkiksi 5MHz -> 2MHz voidaan toteuttaa seuraavasti:
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Mutta tämä ratkaisu edellyttää erillistä synkronista logiikka toimii sekä kellon reunat ja asynkroninen logiikka yhdistää lähtösignaalin.Kello käyttömäärä poikkeaa 50% aiheuttaa lisää tuotannon jitter.

Se on liian helppoa.
sinun tarvitsee vain jakaa 27MHz on 2812.5.
sinun tarvitsee vain jakaa 33MHz on 3437.5.
Mieluummin jakaa 27MHz on 2812.5.Se on liian helppoa.jos cant.Minä autan sinua!

Jos sinulla on 27MHz ja käyttää divider_by_1.5 moduulia.sinulla on 18 MHz.
18000000/9600 = 1875

sinun pitäisi rakentaa umpeen vuoteen 1875 laskuri.ja olet saanut 9.6KHz signaalin.
Se on liian helppoa!!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back