A tapa flash firmware minun webcam?

R

rinopla

Guest
Hei.

Minulla on langaton internet kamera perusta on W90N740cd mikro (NC1000-W10. h * p: / / www.bluwireless.com/pro...nuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei,

Etkö ole varma, sinun täytyy tehdä.Useimmat kamerat on viankestävänä laite joten canot vain päivittää ohjelmisto menettää se completle.Mielestäni IP muuttunut tai mitä osoite se käyttää comunicate.Sinun täytyy nähdä, voit nollata tämä oletus ja yrittää comunicate sen takaisin.
Voit myös vain sähköpostia ja sanoa, että ohjelmisto aiheuttanut ongelmia, ja katso, mitä he sanovat.
(Älä kerro heille, että olet opend kamera!)
Onnea.

Hei, gidimiz:

I really appreciate your reply.I reseted kamera painamalla push botton se on.Se on oletettavasti tehtaan osoite 169.254.1.13 jälkeen nollattu.
Olen kytkenyt ristiinkytketty verkkokaapeli betiween oma kannettava tietokone ja kamera.
I johti IpEdit programm (ohjelmisto, joka lähettää lähettää paketin löytää jokin kamera sen verkossa segmentti), jotta voidaan löytää kameran.Kamera verkkoliittymää havaitsee paketteja, mutta IpEdit ei katso kameraan.

Yritin pyörittää ping ilmoitettuun osoitteeseen 169.254.1.13 ilman vastausta.Siksi uskon, että kamera pysähtyy käynnistetään prosessi, koska se ei havaita ICMP paketti.

That's
the reazon olin päättänyt päästä minun kameran kanssa JTAG satamaan.Lähetin sähköpostiviestin BluWireless, mutta ne eivät vastanneet minulle.
Tämä kamera on suhteellisen uusi tulokas markkinoilla.Siksi on dificult on tietoja siitä.Kiitos vielä kerran.

Hi rinopla,

IP annoitte minulle on hyvin starange.Kaikki tuotteet, joita Olen asentanut verkon yli, en ole koskaan nähnyt IP niin.Kaikki yritykset (ja minkä tahansa voi korjata minua, jos im väärin) käyttää julkisen IP-osoite.Tämä on:
1.10.0.0.0 on 10.255.255.255
2.172.16.0.0 on 172.31.255.255
3.192.168.0.0 on 192.168.255.255

http://www.cavionplus.com/pdfs/FindingIPAddress.pdf

Suurin osa tulevat 192.168.1.1 tai 10.0.0.1.Joten IP, että olet kirjoittanut ei ole julkinen, ja se tapana työskennellä, jos eivät ole samassa aliverkossa (255.xxx)
Joten uudelleen, tarkista, että olet etsimässä oikea IP-osoite, löydät sen myös käyttöohje.

Onnea.

Hei, gidimiz.

IP 169.254.1.13 olisi oikea (http://www.bluwireless.com/products/ipcamfaq.html # 5).Ensimmäinen kerta, kun olen määrittänyt kameran se oli, että yksi.

Olen huomannut, että kun määrittää verkkoliittymään Windows DHCP ilman DHCP-palvelimen verkko-, Windows antaa sinulle IP että
käyttäen netmask 255.255.0.0.Ehkä se on syy ne käyttävät IP siitä vaihteluvälille kamera

Aion yrittää testaamalla kanssa ip on välillä olet antanut minulle.Kiitos.

Hei,

Saitko tämän seuraavasti:
http://www.bluwireless.com/installation/.Im melko varma, että teit, mutta on tarkastella IP-osoite, että he osoittivat!näyttää interasting?
Onko DHCP toimii oikein kamera?Jos saat IP-osoite kamera, sitten ohjelmisto toimii hyvin!
Myös, yritä muuttaa IP tietokoneen manualy on 169.254.1.1 subnet 255.255.0.0 ja yritä sitten ping kameraa.
Teitkö paina reset-painiketta 10 sekunnin ajan?
Haluaisin tietää, onko DHCP valmistettuina tai ei ...
Onnea.

Hei, gidimiz:

Code:

Saitko tämän seuraavasti:

h ** p: / / www.bluwireless.com/installation/.
Im melko varma, että teit, mutta on tarkastella IP-osoite, että he osoittivat!
näyttää interasting?

Hei,

Quote:

Ennen Firmware upgrade se toimi hienosti.
Oma dhcp-palvelin käyttää antaa sille ip-osoite minun valikoima.
Nyt kamera ei ole rekisteröinyt minun DHCP-palvelin, kun liität sen tietokoneeseen.

Hei ..

Code:Kamerassa on oma DHCP.
Dont käyttää DHCP: tä.
Liitä vain kamera, jossa on yli calbe ja kirjoita on CMD ikkunat ipconfig / release ja ipconfig / renew

Sitten, onko kamera assignes sinulle IP-numero.

Hei,

näyttää siltä, että kamera ei ole kuollut!Tapa haluan og on tämä:
Pack kaiken takaisin, ja mene takaisin myymälään, josta sain sen.Kerro heille, että kamera stoped työpäivän ...
Jos sinulla on se verkko sitten, se on hieman vaikeampaa.
Jos kaikki faileds, sitten nostat puhelimen ja soittaa yritys, joka valmistaa kamera, tai uudelleen lähettää ne viestit uudelleen ja uudelleen.
Ei ole muuta tapaa.Uudelleenaktivointiyrityksiksi-ohjelma voi vahingoittaa kameran siihen pisteeseen, että he haluavat jopa ottaa sen takaisin, jos sen rikki ...
Sorry i couldnt auttaa sinua enemmän.Jos sinulla ei saada se toimimaan tai vaihtoa, haluaisin tietää, mitä teit.
Onnea.

Hei, gidimiz

Kiitos paljon aikaasi.

Olen käyttänyt huumeidenkäyttäjä (Ethereal) ja olen ymmärtänyt, että kamera verkkoliitäntä ei ole määritetty, koska ei ole mitään paketti elävät siitä.

Niin.Uskon, että kamera, lakkaa aikana käynnistetään prosessi.

Aion jatkaa etsii ratkaisua.

Jos löydän somethig sen ratkaisemiseksi,
aion viedä sen.

Jälleen Kiitos paljon apuanne

Voit tarkastella minun NC1000-W10 verkkosivun, jos et vielä ihmettelevät, miten korjata.Se antaa joitakin ohjeita siitä, miten koukku käyttöön RS232-konsolin ja kamaa.Periaatteessa sinulla on ladata firmware TFTP: llä siitä Winbond käynnistyslataimen.

Hi rinopla,Sinä ratkaista tämän ongelman?

Lastauksen jälkeen laiteohjelmisto alkaen http://the-b.org/wiki/NC1000-W10 (kruton on, että olet sivustossa?) Laajentamista siten, että tiedosto oli img eikä bin, luulin, että jos tämä on väärä laajentaminen kamera ei ota sitä.mutta se on tehnyt ja päivitys meni kaikki läpi.kameran työskenteli lyhyen ajan (1min tai niin) ja sitten jäädytti; uudelleen kameran ja puomi.

Minulla on sama tarkka kysymys; kamera valaistu kun liittyvät rajat yli kaapeli, mutta mahdollistaa saada tai tarjota IP-osoite.ja olet oikeassa default IP on / oli 169.254.1.13 ... ei enää

näyttää siltä, että DHCP-palvelimeen on kuollut / vahingoittunut.Tiedän, että kameran edelleen kaikki mitä tarvitsemme, on löydettävä keino ladata firmware.valitettavasti Jtag tapa on vain yksi jäljellä.linkki, jota on tehtävä Jtag kaapeli ei toimi voisitko viitata minua toimiva linkki tai ohje / kuvaa siitä, miten tämä kaapeli.Haluan antaa tämän kuvannut W90N740 ARM-prosessorit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back