Aalmouti koodausstandardien järjestelmän kysymys

S

shakeel006

Guest
Dear Sir
Latasin Alamouti koodi Matlab central.I en voi ymmärtää seuraavat dekoodauksella osa ota explain.I on kirjoittanut Q kommentteja kysymykseeni

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
% Purku%
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%dh = sqrt (2) * [1 -1] / 2;% Q: miksi tämä on käytetty, mistä se on peräisin?% Computing etäisyydet on ensimmäistä symboli%

d11 = ((dh (1)-Real (S (1))) ^ 2 (IMAG (S) (1)) ^ 2); tämä ei ole etäisyys kaava kahden pisteen välistä
D12 = ((dh (2)-Real (S (1))) ^ 2 (IMAG (S) (1)) ^ 2);D1 = [d11 D12];% Etäisyydet on saanut symboli% Building päätökset vektori on ensimmäistä symboli%

k = 1:2

X1_dec (k) = ((abs (dh (k))) ^ 2) * summa (summa ((abs (H)). ^ 2) -1) D1 (k);

loppu

% Computing etäisyydet on toinen symboli%

D21 = ((dh (1)-Real (S (2))) ^ 2 (IMAG (S (2))) ^ 2);
D22 = ((dh (2)-Real (S (2))) ^ 2 (IMAG (S (2))) ^ 2);

D2 = [D21 D22];

% Building päätökset vektori on toinen symboli%

x = 1:2

X2_dec (x) = ((abs (dh (k))) ^ 2) * summa (summa ((abs (H)). ^ 2) -1) D2 (x);

loppu

% Päätökset!Valitsimme pikkuinen%

[scelta1, posizione1] = min (X1_dec);
[scelta2, posizione2] = min (X2_dec);

Jos voin kirjoittaa yksinkertaisia sanoja, mikä on ML detektorin se on seuraavaarg min (vastaanotettu signaali - viittaus symbolit) ^ 2

jos minimointi on yli kaikkien symbolit.

Näin toinen esimerkki BPSK joka toteutetaan ML dekoodauksella kuin follows.highlighted suuremmat font

selkeä% selvää Matlab työtiloihin
clc% selvää komento ikkuna
tic% intialize alkamisaika simuloinnin
M = 2% varten BPSK tarvitsemme vain kaksi symbolit 0 tai 1.
snr_db = 0:12;% valikoima 0-12 DBS joiden Pe on laskettu tässä simulointi
% LEN = [1e 6 * ovat (1,5) 1e 6 * ovat (1,5) 1e 6 * ovat (1,3)];% määrä bittejä lähetetään eli 10 ^ 6 = 100,0000.
LEN = [1e 6 * niistä (1,13)];% määrä bittejä lähetetään eli 10 ^ 6 = 100,0000.
SRF = exp (j * 2 * pi * [0, 1] / 2);% viite signaali
k = 1: pituus (snr_db)
bit_err = 0;
varten kk = 1: LEN (k)
SNR = 10 ^ (snr_db (k) / 10);% SNR todelliset arvot
varn = 1 / (2 * SNR);% melu varianssi
data = randint (1,1, [0 M-1]);% satunnaisesti tietojen
s = exp (2 * j * pi * data / M);% signaali tobe lähetetään
n = sqrt (varn) * (randn (1,1) j * randn (1,1));% Complex Gaussian jaettu satunnaista tietoa ???????
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Toinen tapa ML dekoodauksella eri tavalla
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
x = a n,% signaali tobe lähetetään
f = (abs (x * ovat (2,1)-SRF)). ^ 2% abs ((vastaanotettu signaali - viittaus symbolit)) ^ 2
[FMN, argd] = min (f);% monimutkaisten f = min (abs (f)), joten [lukumäärä hakemisto] = min (f)
dr = argd-1;% saada hakemisto
bit_err = bit_err (dr ~ = tiedot);%, jos vastaanotetut ei vastaa tietojen sitten increment error count
loppu
poe_n (k) = bit_err / LEN (k),% ei ole tehty errors/100, 0000
poe_n_exact (k) = qfunc (1/sqrt (varn));

Selittäkää välinen erotus ML dekoodauksella implementations.

ystävällisin terveisin

Shakeel

Olen ollut näe aihetta vastattu jo jonkin aikaa, joten halusin kirjoittaa jotain, voidaan voin auttaa.Olen löytänyt koodin liian pitkä ja huolestuttava samoin, thats outo tapa koodausta.Miksi dont kun yrität kirjoittaa omia koodeja Matlab, että alamouti järjestelmä ei saisi olla liian monimutkainen toteuttaa.Jos haluat, että asiakirja, joka kertoo, miten alamouti järjestelmässä Voin postittaa sen tässä ja voit sen toteuttaminen Matlab itse.Hei ja anteeksi ei auta sinua koodi sinun lähetetty tänne.

Jos sinulla on asiakirja, joka kertoo
miten alamouti järjestelmä toimii niin lähetä se tästä. jos se on almouti IEEE paper.then i on ymmärrettävä Matlab täytäntöönpanoa. Joten jos yksinkertaisesti decoding.I on kiitollinen.

Minun täytyy tontti BER
vs. SNR käyrä MRC ja Almouti koodausta.

Shakeel

pahoillani, mutta se on IEEE paperi, että olen.Jos fancy vain katsoa, jos dont jo se minun pitäisi sanoa, että se on hyvä kertoa, kuinka useita antenneja työtä.Se sisältää myös BER tontin osalta Alamouti, joka voi auttaa sinua varmista tulokset samoin.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Sivumennen sanoen, jos te dont halua ladata sen täältä, jotta ei tuhlaa lataa pisteitä, voit myös löytää se jokin seuraavista IEEE linkkiä.

http://ieeexplore.ieee.org/xpls/abs_all.jsp?arnumber=1341259

shakeel006 wrote:

Jos sinulla on asiakirja, joka kertoo

miten alamouti järjestelmä toimii niin lähetä se tästä. jos se on almouti IEEE paper.then i on ymmärrettävä Matlab täytäntöönpanoa. Joten jos yksinkertaisesti decoding.I on kiitollinen.Minun täytyy tontti BER vs. SNR käyrä MRC ja Almouti koodausta.Shakeel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back