aaltomuodon havaitseminen

E

explorick

Guest
Tarvitsen piiri tai IC, jossa panos liitteenä aaltomuoto ja tuotosten suuri, kun tämä aaltomuodon noudatetaan.Pitäminen kondensaattori ja siitä aaltoa syöttää ei toimi, koska kondensaattori discahrging suuria OFF-aikaa.Olen yrittänyt käyttää FPC vertailukohta ja vertailuryhmässä ei vastaa tämän muutoksen ja tuotosten jatkuva pieni piittaamatta nopeita toglings.On aika on 2usec ja OFF-aika on 400usec.Voisiko joku Palese kertoa minulle mitään halvempaa ratkaisua havaita tämän?
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Koska te ette ole määritellä, mitkä aaltomuodon parametrit on pidettävä erityistä, ei koskevat amplitudi eikä ajoitusta, lähes kaikki piiri voisi havaita, mutta valitettavasti ei valikoivasti.

@ explorick

Mikä on amplitudin aaltomuoto että olet havaita.On amplitudi jatkuvasti tai lähes yli joitakin arvo voidaan säilyttää niin laukaista raja?
Kuten FVM sanoi, tarvitsemme lisää tietoa tapauksessa, että on saatava käyntiin, jotta ajatella, mikä on paras ratkaisu.

Joka tapauksessa olen yrittänyt ratkaisu perustuu 74HC123 laite (Dual retriggerable monostabiili MULTIVIBRATOR ja reset), liitteenä piiri ja simuloidun aaltoa, myös minä olen ottanut panos aaltoa tämän ominaisuudet:

- Jännite 0-5 V
- On aika sama 2us, käytössä aika sama 402 us

Myös tämä on yksinkertainen simulaatio, näyttää mahdollisella tavalla, saattaa olla sinun joitakin tuning R, C-osan arvo saavuttaa se toimi odotetulla tavalla todellisessa maailmassa.

Hei
Powermos

Jos jännite taso ylittää 3V piiri on tuotannon korkea muuten se on edelleen alhainen.Joten 3V on kynnys

u voidaan käyttää ADC jälkeen XORing koodi aaltomuoto, jonka tuotosta ADC

explorick kirjoitti:

Jos jännite taso ylittää 3V piiri on tuotannon korkea muuten se on edelleen alhainen.
Joten 3V on kynnys

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back