AC-moottori (yksi vaihe) hallinnan käyttämällä SPWM

M

murnin

Guest
Hei, minun täytyy valvoa nopeus (taajuus) avulla SPWM tekniikkaa. Käytän micro 8051 perhettä. Tiedän, että r parempia kuvia tähän, ja vaikka olen jollakin 8051, voi olla parempia tapoja hallita taajuutta, mutta minun täytyy tehdä se tällä tavalla. Ensinnäkin minun täytyy verrata sinikäyrä, kolmikulmainen luoda pulssia että valvoo taajuutta. Olen nähnyt, että kaikki etsiä pöytiä siniaalto aloittaa 80H 83H 86H 89H ja niin edelleen. Olennaista on, että I dont halua lähettää sinikäyrä ja pin-portti, mutta vain verrata eri pistettä kolmion. Joten, en ole varma, miten tämä. Muun muassa on, miten voin luoda sinewaves eri taajuuksilla käyttäen samoja etsiä pöytä? Kiitos paljon!

Iam myös tämä kiinnostaa. Mielestäni AVR sopii parhaiten tähän projektiin. ATmega 8 on paras minun valintani. joku tulee auttamaan meitä Terveisin Nandhu

Hei Katso ZILOG sivusto AC moottori Application Note - Nizza koodi C-kielellä kannettava lähes kaikkiin mikro Kaikki parhaat Bobi

On huomattava, että yksi vaihe VFD voivat toimia melko huonosti. Se riippuu moottorin tyypistä. Kondensaattori moottori saavuttaa lähes nollaan vääntömomentti matalilla taajuuksilla, mahdollisesti ei käynnisty ollenkaan. Myös ositettu napa moottori ei ole kovin hyvin sovellu VF toimintaa. Käyttämällä kaksivaiheinen invertteri kondensaattori Motorsin tässä Mikrosiru hakemus saavutetaan parempi suorituskyky. http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00967A.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back