AC nykyisten mittaus

I

igoboon

Guest
Hi everyone,

Olen yrittänyt rakentaa piiri, joka liittyy nykyisten mittaus käyttää monenlaisia laitteita, kuten PC, TV ja mobiili-latureita.Ja i on mitattu nykyisen olevan valikoiman 20mA on 1.5AOle hyvä ja voit auttaa minua, jossa on yksinkertainen ja kustannustehokas tehokkaiden keinoja mitata 20mA on 1.5A käytettävän 230V AC.

Kiitos avusta

käyttää nykyistä muuntaja.Se tarjoaa eristäminen, liian

Kiitos,
Mutta nykyinen muuntajat olen törmännyt ovat melko vieviä ja kalliita (noin $ 12 - 34).

Olen myös tarkistanut sali vaikutus IC (Allergo 712), joka on kompakti ja kustannustehokas (noin $ 3), mutta se näyttää olevan sopiva vähintään 5A ja edellä.Sellaisena olen huomioon ot täydentää tuotannon kasvu on herkkiä pieniä virtauksia, mutta i dont tiedä, onko 20mA on alle päätöslauselman IC.Myös nimellisjännite näyttää olevan 185V AC

Siksi olen nyt harkitsee käyttää suurikapasiteettisia puolella nykyinen anturoivassa (käyttäen vastus ja ero amplifyer IC), mutta suurin osa IC
Olen törmännyt näyttää sopii jopa 80V DC.

Siksi minun on sopiva ja kustannustehokas IC varten 240V AC

Kiitos

Hai igoboon
Siirtää tekninen ja ICL1707 joka on IC on LED-näyttö perustuu digitaalisen pannel mittarilla.Sinun hakemuksen piiri, joka voidaan mitata jännitteet enintään 200mv DC.Tämä piiri voidaan helposti implimented lukea Amphere käyttämällä pieniä nykyinen transformor.Jos haluat olla yksinkertainen verrattuna nykyiseen anturoivassa puolella on magneettinen reed relettä voidaan käyttää mielessä nykyinen kun käytetään taaksepäin.Keskiarvo olet poistaa Magneettinen reed siirtyä keskustasta ja vain siirtää Main rivi AC kautta pesillä ja kohti kuorma kulutusta, voit saada proportinate jännite rele kela, joka voidaan korjata, ja kalibroitava kanssa vastus verkko-ja ruokitaan sen Pannel mittarin piirissä.Onnea.Kuva Reed rele on tässä ennakkoratkaisupyynnössään.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

On huomattava, että ehdotettu "muuntaja" ei käyttäytymään ususal nykyinen muuntaja.Vuonna taajuusalueella etu, totesi: "proportinate jännite" on todella suhteessa nykyisen eriytetyn di / dt.Se on integroitu saavuttaa taajuus ja aaltomuoto independet nykyisten mittaus.

Lisäksi, että kela ei anturoivassa tärkeimmät alalla syntyy ensisijainen lanka.Saat helposti nähdä se luonnosteluohjelmisto magneettikentän.Muista oikea peukalo-lain electromagnetics.Se on vain siitä, kulkukoira aloilla ja siten erittäin instable ja herkkä häiriötekijöille.
coil, see http://en.wikipedia.org/wiki/Rogowski_coil .

Oikea coreless di / dt nykyinen anturi on Rogowski
käämeihin, katso http://en.wikipedia.org/wiki/Rogowski_coil.Se tarvitsee myös integraattori ja on tarkka, hyvin lineaarinen mittaus-työkalun avulla.Se on usein käytetty teho elektroniikka harmonisille nykyisten mittaus, vaan epäherkkiä, valitettavasti.

En ole samaa mieltä edellä hintatietoja.Pienet nykyinen muuntajat alkaen Talema kustannukset 1,5 $ pieninä määrinä.

Thanks for the sugestions, i tarkistaa ne ja saada takaisin sinulle

Minun kannalta helpoin tapa on käyttää siirtää vaihto-anturi (1 ... 2 $) ja yksi IC sähkön mittaus-, -
esim. AD (2 ... 5 $).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back