Adaptive numeerinen ratkaisu Osittainen Differentiaaliyhtälöiden

F

fasaghandis

Guest
Voitteko auttaa minua adaptiivinen numeerinen ratkaisu osittainen differentiaaliyhtälön. Terveisin

ovat U kirjoittaa ohjelma ratkaista PDE n? wat eräänlainen PDE do u tarkoittaa? perus yhtälöitä tai täydellinen, mukaan lukien Coupled PDE? Toivottavasti on olemassa menetelmiä käytettävissä ratkaista PDE n ... I dont saada mitä u tarkoittaa "mukautuva" täällä. On olemassa monia erilaisia PDE n käytettävissä, jotka on tutkittu ja menetelmiä löytää ratkaisuja PDE n tuon muodon on löydetty ... voisi u anna lisätietoja! osalta, arunmit168.

Kiitos vastauksesta. Tavoitteena Adaptive ratkaisu on MÄÄRÄRAHASIIRTO joustava griding Domain liuosta, jotta aikaa ja muistia tehokkaasti ratkaisemaan PDE. osalta

[Quote = fasaghandis] Kiitos vastauksesta. Tavoitteena Adaptive ratkaisu on MÄÄRÄRAHASIIRTO joustava griding Domain liuosta, jotta aikaa ja muistia tehokkaasti ratkaisemaan PDE. osalta [/quote] mikä minusta on, miten valita, mitä menetelmää ratkaista tietyn tyyppinen ratkaisu voidaan tehdä mukautuva eikä menetelmän itse. ja sitä ei vaadita myös, tunnen. Koska Oletetaan jos u on suunnitella täydellinen osittainen differentiaaliyhtälön ratkaisija, sitten syöttö Wen annetaan, u on analysoida rakennetta yhtälö ja sitten "Valitse" menetelmät käyttöön! Ne olisi paras kompromissi tunnen, koska, kuten u sanoi, muistin hallinta ja "nopeus" voidaan optimoida niin hyvin! Pls keskustella ur näkemykset siten, että se auttaisi minua ymmärtämään paremmin, mitä u ovat UR mielessä! osalta, arunmit168.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back