ADC kvantisointi tasot

M

mubi17

Guest
ima aloittelija analoginen suunnittelu ja yrittää 0.18u ADC. Minulla on seuraavat ongelmat. En saa 63 themometer koodit 6 bit ADC jälkeen kvantisointi, kun käytät 1 Vp-p signaali. im koettaminen aleady kehitetty piirillä seurata ja pitää

Tarkista syöttöaluetta ADC saattaa olla enemmän kuin 1Vpp ...

sitten tarkistaa kvantisointia taso ... Minusta se on enemmän kuin mitä se olisi ... mitä r Saatko kun tulo on suurin ...

im yrittää jo kehitetty järjestelmä tuottaa lämpömittari koodeja käytettyjen tuotantopanosten minut on kellon 1ns kanssa 100psec leveys 250P nousu-ja laskuajat näytteiden ja pidä AC on 8,172 Mhz with0.5 Vp-p. ulos laittaa s / h on 0,4 1.35v kanssa 70p kondensaattori. käyttäen 0.18u tekniikkaa. lämpömittari koodi kuudeskymmeneskolmas tasolla noin 75ns leveys pulssi ja ensimmäinen taso, jossa on noin 7ns auttakaa minua kiitos

i didnt saada selkeä käsitys siitä, mitä olet lähettänyt .... Voisitteko lähettää piiri ja aaltomuodot että olet saanut ....

Anand kiitos kun korko oli liian kiireinen tarkistaa, varmasti lähettää piiri. kanisteri u kertoa minulle, kun käytät 1 NSEC kellon 100psec korkea aika 6 bit ADC suunnittelu pitäisi saada lämpömittari koodit ero 1 NSEC (ajassa on x-akselin jännitettä y-akselilla, pulssi) aina tai ei voisi olla vaihtelua Lähin tarkennusetäisyys koodeja. im saada joitakin lämpömittarin koodit oikeus perhapes sitten muutaman Lähin tarkennusetäisyys koodeja ei ole eroa ja 2 NSEC leveys (x-akseli, aikataulu) ero hyvin seuraava koodi. lyhyen puuttuu koodi ja sitten seuraava koodi kahdesti eroa x-akselin

Minusta tarkistamalla signaali on paras idea .... Minusta se nousee liian nopeasti kuin pitääkin ....

minun pitäisi vähentää tulotaajuus eli im käyttäen 9 M Hz tai arvo muuttuu näytteen ja pidä kondensaattori

Nyt sain jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä voisi olla väärässä .... Minusta kondensaattori on epälineaarinen koska jännite kasvaa ja niin sinun on parasta yrittää linearisoivien sitä .... koska mikä toimii alarajat on työskenneltävä korkeampia arvoja myös ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back