ADC viite jännite piiri

L

Lantis

Guest
Olen suunnitellut 6bit Liukuhihna ADC.Olen kuitenkin saanut jonkin verran ongelmia, kun i suunnittelu viittaus jännite piiri.
Koska minulla ei ole tuotos pad for VREFP (1.75V) ja VREFN (1.25V), joten voin lisätä Large Cap (noin 400pF)-on-Chip.Mietin, millaista OPAMP minun pitäisi käyttää.
Jos yksi vaihe (taiteltu) opamp, suuret cap antaa kaistanleveys hyvin alhainen (noin 1K ~ 100), että vreference jännite on muuttunut, kun kello on kytkentään, ja viittaus jännite recoverd hyvin hitaasti.

Olen siis sitä käytetään kaksivaiheista opamp, ja käytetty vastus seriesed kanssa miller kapasitanssi jotta peruuttaa tuotoksen napainen.The BW on paljon suurempi kuin taitetun niistä.

En ole varma, että se on työ-tai epäonnistunut.PLZ antaa minulle neuvoja!Kiitos!

hi lantis.
Olen sitä vaihtoehtoa, että pelimerkit ovat VREN Pin ja yhdyslinjat ylärajan ulkopuolella, ne normaly on sisäinen vastus kanssa arvo noin kymmeniä k ohmia.sitten FREFN on bufftered.Joten amp ei tarvitse dirve korkki suoraan.

Kiitos vastaaminen.
En kuitenkaan ole VREF Pin ulkopuolella siruun.

1.vähentää korkki (50p) ja kansi cascode
2.jos korkki cannt olla samll, käytä kaksivaiheista, mutta ole varovainen, PM

Hei, ehkä Minulla on väärinkäsitys.
mitä näiden 400P cap?

Mielestäni sinun tarvitsee vain vahvistaa ero jännite VREFP ja VREFN.
Jos molemmat heistä muuttaa, kun kello on puhelunvälitys (kello feedthrough),
sinun ei tarvitse huolehtia viite jännite takaisin aikaan, eikö?

tarkoituksen perusteella 400P korkki on hiljainen ja alhainen ripple

Jos tarkoituksena on 400P korkki on hiljainen eikä ripple, ei olisi vastus sarjaan kanssa cap.So, miksi op amp tarvitse ajaa korkki suoraan?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back