ADG411

C

Cluricaun

Guest
Hei

Tarvitsen apua suunnittelu tunnettu ohjelmoijaa mikrosiru.
Kun kaavioita sitä käytetään 6 ADG411, en ole löytänyt näitä siruja joten tilasin vapaa näytteitä Maxm.He vain lähettävät 2 lastuja jokainen, mutta heillä oli 2 tai 3 vastaava pelimerkkejä.Minä valitsen DG411 ja MAX351, että nämä alukset on oikein mielestäni, mutta sitten en käytä DG444 viimeisen sirujen ja se on suurempi Ron.En pääse yhteyksiä SW ja HW En tiedä DG444 voi aiheuttaa tämän.Voiko kukaan antaa neuvoja, offcourse tilausta 2 uutta näytteitä DG411 kahden viikon ajan tai niin.
Mutta jos mikrosiru ei ole syy toimintahäiriö olen saman ongelman edessä sitten.

Terveisin
Last edited by Cluricaun on 29 maaliskuu 2004 22:20, muokattu 1 kertaa yhteensä

HiFi Sammaleen

Kiitos avusta, olen ollut ongelmia Farnell, ne vain myydä yrityksille eikä yksityisiä asiakkaita.Ehkä he vaihtoivat politiikkaa, RS Components sekä juuri myy yrityksille, joten ilmeisesti nämä yritykset eivät pidä pieniä tilauksia ...

Tiedätkö minkä tahansa yrityksen kanssa paljon puolijohteiden, jotka myyvät asiakkaille kuten minä.

Pyydän Farnell ja katso, jos he pitävät Toll myyvät tavaraa minulle, Thanks for your help.
Last edited by Cluricaun on 29 maaliskuu 2004 22:21, muokattu 1 kertaa yhteensä

En selitä corectly.Useimmissa maissa on represenatives on Farnell.He todellakin myydä yksittäisille asiakkaille kuin me.Voit selvittää, mikä yritys ota yhteyttä tässä:
http://www.farnell.com/world.html
Onnea!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back