ADS Component Model Kirjastot

• Thread starter darcyrandall2004
  • Start date
D

darcyrandall2004

Guest
Hei,

Valitettavasti olen jo lähetetty tämän toisessa foorumissa, mutta uskon, että tämä yksi on sopivampi.

Olin haluavat ladata joitakin ADS komponentti malleja NXP MOSFET komponentteja.

Vierailin Agilent verkkosivuilla mutta minun pitää saada ohjataan suoraan modelithics verkkosivuilla, jotka tarvitsevat minua maksamaan mallien ja on rajoitettu määrä.

Vierailin NXP web-sivustoa, mutta mallien Uskon ovat sellaisessa muodossa, jotka eivät ole yhteensopivia ADS.

Onko komponentti malleja ADS vapaasti saatavilla?Voinko muuntaa sanoa malleja on NXP verkkosivuilla muotoon, joka on yhteensopiva ADS-ohjelmisto.

Kiitos

Kyllä, esimerkiksi voit ladata Freescale design kit niiden verkkosivuilla.Mikä on tiedoston muoto nxp malleja?

The NXP verkkosivusto tarjoaa Small Signal S-Parametri malleja ja Spice malleja.Molemmat voidaan käyttää mainoksia.S-parametrit ovat, jos teitä tekemään lineaarinen simulaatioita.Spice malleja on parasta käyttää Harmonic Balance ja Transienttitallentimet / konvoluutio analyysi.

Okei sitten,

Miten sitten tuo Spice kirjaston osaksi ADS?

Kiitos avustaLisätty jälkeen 1 tunnin 32 minuuttia:Hei ja kiitos,

Olen mielestäni löytänyt ratkaisun toiseen virkaan sivuillamme

n ADS pääikkunassa yrittää käyttää

Tiedosto -> Tuo -> Lisää vaihtoehto -> PSPICELisätty jälkeen 2 tuntia 46 minuuttia:Hei taas,

Olen onnistunut menestyksellisesti tuoda mausteen malli ja tallentaa sen käyttäjän kirjasto.

Onko mahdollista antaa tunnus, jonka malli on ADS
esim. NMOS transistorin symboli.

Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back