ADS Momentum - Vias Vs metalloitu reikiä

C

chromatik

Guest
Hei kaikki, olen yrittänyt selvittää, onko minun layout sopii laitteistototeutus. Minulla on kaksi kerrosta, joita kutsutaan Cond ja Cond2, jokainen niistä on reititettäisiin kuparijohtimia. Kerran, heitän yhdeltä puolelta hallituksen muille, joten käytän kautta, minun simulointi. Tämä kautta on määritelty "kautta" kasvualustassa editori (layout kerrosta). Mielessäni, haluaisin harkita metalloitu reikä yhdistävät nämä kaksi kerrosta, ei ohut kaistale, kuten minulla oli tapana tehdä. Miten minun tulisi muuttaa asettelun 1) määrittelyä ja 2) simuloi oikein tämä? Määritellä kautta, haluan ensin piirtää viiva kooltaan turvallisuusmääräysten, sitten määritellä kautta kasvualustassa editori, joten se määritellään ohuen kalvon läpi alustaan. Ok. Mutta haluaisin olla ohut, mutta metalloitu reikä ... Kaikki apu on erittäin tervetullutta! Kiitos jo etukäteen Terveisin

Ehkä kukaan ei vielä käytä ADS Momentum ... ... vain leikkiä!

HF-SS luomme kahdella sylinterillä kanssa, esim. Cooper materiaalina sitten tehdä Boolen toiminta (vähennyslasku) niiden välillä, u saavat metallisoidaan reikä. Ehkä se on sama vauhtia! En tiedä.

Thanks myebook, se on aika seksikäs opetusohjelma:) Tein melko samanlainen versio opastus omaa tarkoitusta, ei niin hyvin kuvitettu ja "käyttäjäystävällinen", siksi en pidä versio! Ystävällisin terveisin!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back