Agilent 33220A Function Generator Software

L

Laser

Guest
Hei kaikki.
Olen juuri ostanut uuden Agilent 33220A Mielivaltainen aaltomuodon generaattori, ja olen hyvin tyytyväinen siihen.
Nyt suuri desilusion minulle oli ohjelmiston mukana se, Intuilink aaltomuodon Editor.
Se on hyvin perus-ja outoa ohjelma, ja olen varma, että tämä laitteisto ansainneet jotain paljon parempaa.
Mietin, jos is'nt mitään 3th osapuolen ohjelmistot markkinoilla tällainen laite.
Olenko vain unta?
Minä apretiate apua.
Monet kiitokset.

Jotkut LabVIEW VI: n tiedostoissa on mukana 33220A.Voit ohjelmoida eri aaltomuotoja, voit muuttaa impedanssi generaattori "parhaassa" täytyy odottaa becauyse on ohjelmoitu on 50ohms, ja jotkin muut ominaisuudet, kuten tulli-ajan yms. mitä voi muuttaa manuaalisesti, mitä sanotaan ohjeissa.

Nämä VI: n on ilman muuta, mutta sinun on GPIB aluksella PC-tai Mac viestiä toiminnon generaattori.
much you bought it? Where
you bought it? How
much warranty is with it?

Kuinka
paljon olet ostanut sen? Jos
olet ostanut sen? Kuinka
paljon takuu on sen kanssa?
I am interested.

Kysyn, koska
olen kiinnostunut.33220A on todella hyvä toiminto generaattori ja jos olet ostanut sitä halpaa, että olisi erittäin hyödyllistä tietoa minusta ja joku täällä.

Katsokaa HP VEE.Voit helposti tehdä omia tämän suuren ohjelmiston.Paljon helpompaa kuin LabVIEW, suuri, välineet ja voit kääntää sen irrallisena hakemuksesta.

HP Vee?Yuck!Vihaan sitä.Ei siksi, että olen laiska ja rakkautta niin helppoa G ohjelmointi LabVIEW, mutta rehellisesti LabVIEW on erittäin parempi Vee.

Mitä ihmiset tekevät HP: Vee teemme on otettava markkinoille National Instruments LabVIEW.

Toisella puolella I like it.Koska LabVIEW on yhä vahva.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back