AGND / GND maadoitus query

P

phaedrus

Guest
Hei, In uC pohjainen, analogiapiirin olen jakaa analogisen ja digitaalisen grounds.I olen tuottavan analoginen ulostulo PWM kuin show kaavamaisen. Oma kysely: Onko parempi connect pin 8 4053 on AGND tai GND. AFAIK tappi 8 antaisi paluusuunnan varten PWM-signaalin ja siten voidaan liittää GND. Voi Vee pin7 jättää auki? TIA

Analog GND ja digitaalinen GND on liitetty yhteen, todellinen kysymys on, miten olemme onnistuneet tekemään tämän tehtävän. Yhteys on selvitettävä tarkasti jokaista suunnittelua meluhaittojen välttämiseksi tai väärää tulosta huonosta yhteydellä kahden tyyppisiä maa (tietenkin voi olla myös valtaa jalansijaa erityisesti korkean tehon ja nykyinen Kytkentävirtalähteellä, tai maassa joka on noin RF-osan rakenne). Katsokaa tätä paperia noin digitaalinen ja analoginen maahan voidaan auttaa pitämään kohtaan. http://www.epanorama.net/documents/groundloop/in_circuit.html Bye Pow

Hei Pow, kiitos linkistä. Valitettavasti tämä asia näyttää olevan vähän taidetta, joten toivoin jotain erityistä tähän IC. Kiitos kuitenkin.

Voit liittää sen DGND, aiheuttaa se digitaalisen tarjonnan pin. Mutta se ei ole tuottaa paljon melua nykyinen eikä herkkä häiriöille, joten kysymys on enemmänkin teoreettinen sellainen, että minun mielipiteeni. Tässä piirissä erilliset AGND ei ole mitään erityistä tarkoitusta varten, aiheuttaa mahdollisimman häiriöt suodatetaan alipääs tapauksessa. Sen sijaan se on arkaluontoinen kysymys, milloin toimii kuten nopeus, korkea tarkkuus ADC. Muuten, mistä kaavamainen, VEE näyttää olevan kytkemättä. Se olisi todella huono ja tärkeämpi kuin edellä esitetyt näkökohdat.

Hei FVM, olin lanka kääritään piirin kokeisiin ja se "tuntuu" toimimaan ok, ilman Vee pin kytketty. En ollut aivan selvää tästä tapin, mutta luulisin sen tarpeen, jos jännite on mentävä alle 0V. Tässä sovelluksessa olisi maadoitus se riittää? Tämä hallitus ei ole 12bit 4 kanava ADC MCP3204, joten käytin erillinen maataso kun luet tätä: http://www.national.com/appinfo/adc/files/Noise_Gremlins.pdf Kiitos

phaedrus, analoginen ja digitaalinen perusteet tulisi liittää yhteen yhdestä pisteestä, virtalähde. Pin 8 oman piirin tulisi liittää digitaaliseen maahan. Koska 4053 on multiplekseri, nykyinen liittyvät analogisen signaalin (viite) eivät mene läpi maadoitusliitin siru. Kun niitti 8 digitaalisten maahan varmistat, että virtaava läpi siru koska digitaalisen toimintoja siru ei virtaa läpi maan, joka kuljettaa analogista signaalia. Terveisin, Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back