Aion suunnitella IC kanssa analogisen

T

tomlih

Guest
Olen aloittelija, PLZ antaa minulle ref tai kertoa minulle, kuinka aloittaa &
mitä välineitä voidaan käyttää THX!

Olet aivan varmasti saada monia hyviä vinkkejä koskevat ohjelmat, menetelmät, suunnittelu jne. aiheeseen ajoissa.Suunnittelu, joka on mielestäni tällä hetkellä on A / D-muunnin, joka on luonteeltaan koostuu analogiset osat ja digitaalisia osia.On suuri vaara tässä sekoittaminen analogiset ja digitaaliset piirit on, että digitaalinen osat tuottavat melua, joka siirtää osittain kautta substraatille.Tämä melu vaikuttaa analogiset osat ja on vaikea arvioida.

On olemassa työkalu, jonka on tarkoitus näyttää graafisesti melutasoja eri puolilla siru ja vaikka en ole koskaan testattu sen, olen sitä mieltä, että se voi olla hyvin hyödyllinen osana ohjelman sviitti, että saatat joutua käyttämään onnistuneesti päätökseen suunnittelua.Ohjelma Viittaan on SubstrateStorm alkaen Cadence.Jos joku on se, lähetä minulle PM.

Kuten yleisesti vihje koskevat välineet analoginen / digitaalinen suunnittelu, Cadence, Mentor Graphics ja Synopsys ovat keskuudessa suurempi päättäjien työkaluna suites tämän alueen suunnittelua.Tarkista niiden kotisivuja varten lomakkeissa ja suositteli työnkulkuihin saada Hanko, mitä on saatavilla ja katsoi toimi.

/ Pim

tomlih wrote:

Olen aloittelija, PLZ antaa minulle ref tai kertoa minulle, kuinka aloittaa &

mitä välineitä voidaan käyttää THX!

EDA-työkalut on yhtäältä,
toinen tärkeä asia on se, että sinun on oltava
perehtynyt erilaisiin monokokonaisuutta piirit, erityisesti analogiset piirit, kuten, AMP, A / D-, D / A, PLL jne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back