Akku kysymys

L

Lucifre

Guest
Olen NiCd 9.6V 1600mAh akku, kun olen suunnitellut noro laturi (160 ma - 0.1C maksu rate) se käytin 9.6V arvo ...Ongelmana on, että jännite BATT aikana chrging korottaa 11 V välittömästi ja sen jälkeen pari tuntia herää 11,5 V. ..Puolestaan nykyisessä menossa on noin puolet siitä, mitä sen pitäisi olla.Kun poistetaan laturin jännite akku on 11V.Kysymykseni on ...Mikä on jännite akku edustaa?Se ei selvästikään ole jännite akun, myös Miten voin ennustaa, todellinen jännite RECH.akun latauksen aikana ....I dont välitä muiden kemiallisten
Käsittelen nikkelin perustuu batts nyt.

Jos haluat säilyttää nikkeli-kadmium-akku täydentää vahingoittamatta akun käyttö virtojen välillä 0,05 C ja 0,1 C ..
Ja älä välitä jännite ..on riippuvainen lämpötilasta, joten varmista säännellä nykyistä ja laturi ..

Terveisin,
IanP

Hei
Nimellisjännite NiCd solu on 1.2V.Olen siis sitä mieltä, että käytit 8 solujen sarjaan, jotta akku on 9.6V.
Jännite tahansa terveen solun voi vaihdella 1.1V ja 1.65V.Niin, yleinen jännite akun voi vaihdella 8.8V (vähintään jännite aikana jätevedet) on 13.2V (suurin jännite latauksen aikana).
Sinun täytyy lopettaa latauksen jos pakkaus oli suurin jännite.sellaisena kuin tämä jännite on erittäin haitallista soluja ja se voi aiheuttaa kemiallisia ongelmia.
Kuten ehkä tiedätte jokainen solu on sisäinen vastus.Joten Näennäinen jännite V voidaan laskea yhtälöstä:
V = E I * R
jossa E on sisäinen jännite ja R on sisäinen vastus.kun i = 0, V = E
te dont have to care about arvosta E latauksen aikana, niin kauan kuin akut ovat terveitä.
Pitää sinut soluja terve, älä koskaan yli veloittaa niistä tai erittäin vastuuvapauden niitä!Sinun pvm / vastuuvapauden koko pakkaus yhdessä pitämään solun mahdollisimman samanlaisia.DONT työtä tahansa soluun erikseen yhteensopivuudesta solujen johtaa tasapainon ongelmia.
Haluan nämä tiedot on hyötyä sinulle.laski vapaasti esittää kaikki kysymykset
Ahmed Salah

Kiitoksia paljon Ian ja Ahmed.

Minun laturi nykyisen menee akku on liian alhainen, jos jännite paino on suurempi kuin oletettu suunnitteluprosessin aikana.Minun tarvitsee vain redesign se käyttää 14V koska jännite akku.Toinen kysymys, että olen Mitä jos sinulla on kiinteä akku (ei yksittäisiä soluja 1.2V paristoa sarjassa) sanoa 12V (vielä puhua nikkeli perustuu kemia).Olisiko järkevää jakaa sen 1,2 ja enintään kerrotaan se 1,65, ja käyttää tätä arvoa, koska suurin jännite akun?Ne eivät tee kiinteää akkuja like that?

Hyvä ajatus siitä, laturi, mutta sinun on valvoa, että jännite Pack doesnt ylittää 13.2V latauksen aikana.Se tapa, mikä malli sinulla akkuja?jonka valmistaja?
NiCd akut koostuvat useista soluista kytketään sarjaan, perustaessaan on 1.2V.Joten 12V akku on valmistettu 10 solua.Voit käyttää samaa käsitettä hinnoittelun Packin lataus 10 solut kytketään sarjaan.
On erittäin hyvä sivusto NiCd-akut:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nickel-cadmium_battery

Voit myös tarkastella Nickel Cadmium Tekninen Hand BookOn myös erittäin hyödyllistä ladata lomakkeessa oman akun ja katsoa sen latauksen käyrät

Terveisin
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Joo käytän akku ostin Radio Shack.9.6V NiCd 1600mAh.
ne eivät ole toimittaneet tietoja arkkia.Kuin paljon Ahmed.

nimellisjännite akut 1.2V, mutta ne voivat saavuttaa 1.45V täyteen hintaan, jotta akku 8 solut voidaan 13.8V alkaen 9.6.
voit kokeilla erilaisia maksuja menetelmiä, Ni-CD paras on jatkuva jännite ja jatkuva nykyinen hinnoittelu.Voit käyttää ajastinta tai jälkeen jännite (ja sulkeminen automaatio) tai jälkeen lämpöön (nopean latauksen).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back