akun Esilataa / teho raja

P

pauluxtroy

Guest
Hei,

Haluaisin luoda esikuormituksen järjestelmän ladata akkua, joka rajoittaa boot valtaa.

Itse asiassa se on periä akku on 90% sen kapasiteetin muutaman sekunnin kanssa 600V.Se edustaa valtaa 1000W.Mutta Haluaisin välttää Huipputeho kun kytket akku.

Ensiksi ajattelin, että thermistor NTC (vastus pienenee, kun lämpötila nousee), mutta se ei voi niin paljon watti.Onko kukaan on ratkaisu?Kiitos paljon ...(ja anteeksi minun huono englanti)

Kysymyksenne puuttuu lähes kaikki tärkeät tiedot, erityisesti ominaisuus virtalähde ja akku tarkoitettu maksu nykyinen.N: o mahdollisuus mielekkään vastauksen.Yleensä kiinteä vastus voi tehdä,
kenties paremmat sähköisen muunninta.

Katso kaavio on liitetty tiedosto.

Haluaisin käyttää esikuormituksen vallan lisäämiseksi pikkuhiljaa aikana 2 sek ja sulje sitten rele.

onko selvä?
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Kyllä, erittäin selväksi.

.

En odota kondensaattori, kuten olette puhuneet, että akku.Kuitenkin vastus (tai jos kyseessä on kiinteän arvon tai NTC) on pystyttävä käsittelemään Pulssin energia noin 1200 Oliko, joka merkitsee tiettyä laitoksen koosta.Vastus olisi
esim. 100 ohm täydellinen maksua 2 sek.On vallan NTC käytettävissä tällainen hakemus, ne ovat muodoltaan alhainen estää vastaavasti paksu levy.Myös suuritehoiset kiinteät vastukset voidaan käyttää, mutta NTC etuna on viankestävänä käyttäytyminen jos kontaktori ei sulkeudu.

Ok kiitos.mutta se on todella akku, se voidaan yksinkertaistaa, jonka kondensaattori on 6600ľF.

Ja sinä tiedät, miten valita oikein NTC?Haluan maksu kapasiteettia 90% toimituksen 2 sekuntia, mutta se on NTC:
n tekninen, se on mahdotonta tietää, miten lämpötila kehittyy riippuu annettu valta, joten en tiedä, mikä vastus arvo valita 25 ° C.

Onko sinulla idea?

Kiitos paljon ...

Millainen akku on?Onko joukko sarja kytketty akkuja?

Mikä on virtalähteen?Kaikki muutokset voit käyttää vaihtotaseen vähän?Silloin et tarvitse vastus.

En ole tietoinen, akun, että voi on heti 1800C (2 sek) veloittaa nykyinen, mutta ei ole väliä mitä sinun kysymykseen.Kuten aikaisemmin mainittiin, esikuormituksen vastus on absorboimaan 1200 Oliko Pulssin energia.

Saatavuudesta sopiva NTC, minun edellisen selonteon on todennäköisesti väärin.Olen ajatellut itse suojella PTC teho vastuksia, mutta näen nyt, että olet yrittänyt korvata kontaktori kanssa NTC.Ongelmana on, että jos NTC on jälleen saavuttaneet sen korkea lämpötila,
esim. aiheuttaa se ei ole vielä toipunut edellisestä kuormasta syketaajuuteen, ei nykyinen raja enää.Tässä korkea teho, välitön vahinko on NTC voisi esiintyä.Tästä syystä nykyinen rajoittamalla piirejä on suurempi teho tasolla, esimerkiksi moottori-asemat, käytä aina kontaktorit ja kiinteät vastukset (tai mahdollisesti itse suojella PTC).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back