Alhainen datasähköjärjestelmien viestintä

T

togarha

Guest
Hei!

Olen yrittänyt käyttää ST7540 ic tehdä alhainen data rate välinen viestintä 2 testiemolevyt.Arvioinnissa levyt ei toimi minulle (En tiedä, miksi se ei tunnista oikein aluksella), sitten I'll yrittää kehittää henkilökohtaisia aluksella, mutta tiedot ST7540 Mielestäni ei ole kuin täydellinen kuin I toivomisen varaa.

Voitteko auttaa minua tekemään hyvää datasähköjärjestelmien kaavamaisen yrittää muodostaa yhteyden ST7540 suoraan tietokoneesta?Tiedätkö mikä tahansa tuote, tämän IC?

Kiitos etukäteen ...

Terveisin,

HI!

Minulla on sama ongelma kanssasi.Mutta toinen ongelma on st7540 ei anna mitään lähtösignaali on TXout .. Oletteko jo ratkaista ongelman?Jos olet jo löytää kaavamaisen tähän kiertoon.Lähettäkää minulle, että minäkin haluan tietää siitä ..Kiitos,

Terveisin,

Jooga

Etsin lisää tietoa, ja minä yritän muuttaa evalcommboard St oma commboard, mutta minun täytyy löytää liitoskappale otettu uusi commboard yrittää käynnistää evalst7540 aluksella.

Kaikki tieto löytyy, laita se tähän tehtävään, ota

Thanks in advance,

Terveisin,

HI

Olen jo ratkaista minun ongelma TxOut tilassa.Mutta tulos on erilainen Oletus tehdas asetukset ST7540.Minulla on tuotos 60Khz.Mutta Oletusasetuksena tehdasasetukset tuotos 132.5KHz.Tämän testaus, käytin eriaikaisesti tilassa.Onko sinulla kaavio aktiivisen suodattimen 60Khz?terveisin,

Jooga

Minulla on joitakin ongelmia tämän laitteen kanssa samoin.Olen rakentaa moduuli alkaen kaavamaisen näkyy ST Application Huomautus AN2451 joka on julkaistu suunnitteluoppaassa.

Ensinnäkin olen yrittänyt ottaa yhteyttä laitteen trhough ohjelmisto-made SPI lukemalla sisällön valvonnassa rekisteriä (24 bittiä).Olen onnistuneesti lukenut ja kirjoittanut rekisteri mutta kun olen muuttanut mukauttamisvaroista bändi sitten taajuus on CLR / T linja tuli hyvin instable.

En ole vielä yrittänyt mahdolliset koskevat tiedot datasähköjärjestelmien koska haluaisin ymmärtää kellosignaalin ongelman lähteestä ennen näin.

Haluaisin ota jakaa kokemuksia muiden käyttäjien kanssa, niin kirjoita minulle viesti tai sähköposti: saintofsky at gmail dot com, kiitos.

Terveisin.

Hi saintofsky!

En voi auttaa yout.Lopuksi "Valmis" hankkeen ennen kuin Haluan (En tee prototipe ...) niin en tiedä mitä tapahtuu järjestelmän ...

Olen niin pahoillani ...

Terveisin,

Voiko kukaan auttaa minua saamaan ST7540 Power Line Modem Demo Kit "ohjelmistojen työkalu.

Thanks in advance

Wt apua do u tarve Sanath.nway mielestäni ST asia on perseestä, mennä IT700c alkaen itran.se gr8

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back