allegro TAITO OHJELMA

V

varan

Guest
Voiko kukaan SHARE ALLEGRO SKILL ohjelmia? Mistä saan Allegro taitoa ohjelmaa? Kukaan auta minua .............

Tarkemmin kiitos. Editori voisi olla kenen tahansa, kuten Muistiota tai UltraEdit. Luomasi taito koodi on Your n ja voi vapaasti jakaa sen (ellei omistama yrityksesi).

Kiitos vastauksestasi. Olen vain kuullut taitoa ohjelma, se on jotain tekstitiedosto. Minun täytyy tietää, miten create.Please jakaa tahansa taito tiedostoja, jos sinulla on. Ole hyvä eivät rahat

Hei, Vaihe 1. sinun täytyy olla Allegro asiantuntija lisenssin. Studio ei toimi. STEP2. Expert lisenssin kirjoittamalla komentokehotteeseen taitoa kuin Enter-painiketta. Vaihe 3. menet taitoa nopeasti. tässä lataa taitosi tiedosto load "E: / skill_files / xyz.il" kuin kirjoittaa. ilmoitusta käyttää vinoviiva sijasta kenoviivaa luetteloiden tunnistaminen. Vaihe 4. exit kuin enter.you taas palaa komentokehotteeseen. Vaihe 5. kirjoita komennon nimi taito tiedoston. Nähdäksesi komennon nimi ..... avoin taito tiedoston WordPad etsiä kaltainen rivi alla axlCmdRegister ("vdrop" 'fnc_Start) Word lainausmerkkeihin on oma komento. Jos epäillään ....... post täällä ....... me viedä sitä eteenpäin. Manjeet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back