allegro työkalu auttaa

A

Anonymous_Ricky

Guest
Hei kaikki,
Haluaisin tietää, kuinka toimia, joiden PCB / Layout työkalu (allegro).Tarvitsen esimerkki / tutorial näyttämään minulle, miten aloittaa kaavamaisen ja loppujen lopuksi joko reitittää pcb.Onko kukaan tiedä, voinko löytää kaikenlaista tällaista tutorial?

kiitos,
Ricky

Oletko tarkistanut Cadence?Se on ollut muutama vuosi sitten, mutta kun olimme arvioidaan joka PCB työkalu käyttää, Cadence antanut meille joitakin melko hyviä tutorials.

Kiitos TraceRrouter!
Mutta voisitteko antaa minulle opetusohjelman, jos sinulla on yksi tai antaa linkin siihen, minulla on mennyt sivuston kautta, mutta ei voinut löytää.
on suurta apua minulle.

Kiitos vielä kerran

Se oli noin 4-5 vuotta sitten, ja epäilen, että minulla on kopio noin enää.Onko sinulla myynti yhteyshenkilö Cadence?Jos näin on, haluan vain soittaa heille.

kiitos Tracerouter,
mutta i dont on se,
aion kautta apua, jonka Cadence vaan löytää se hieman hankalaa,
kiitos vielä kerran,
Onko mitään muuta keinoa mistä saisin yksinkertaisesta apua.

Ricky

Kyllä, allekirjoittamaan Sourcelink sitten lähetät heille sähköpostia.Kauan kuin sinulla on voimassa oleva kopio ja lisenssin he ovat enemmän kuin valmiita auttamaan teitä muita kysymyksiä.

On hyvin yksinkertainen opetusohjelma, jonka tavoitteena on opiskelijoiden, jotka ovat juuri aloittanut Cadence työkaluja.Löydät sen osoitteesta: http://www.cvorg.ece.udel.edu/cadence/PCB_tutorial.pdf.

mstrghettorigg wrote:

Kyllä, allekirjoittamaan Sourcelink sitten lähetät heille sähköpostia.
Kauan kuin sinulla on voimassa oleva kopio ja lisenssin he ovat enemmän kuin valmiita auttamaan teitä muita kysymyksiä.

Jos sinulla on Cadence SPB ohjelmisto asentaa, ei voisi olla opetusohjelma asennettuna yhdessä ohjelmiston.

Tarkista hakemistoon * / doc / pcb_ftb hakemistoon

Sinun pitäisi löytää yksinkertainen front-to-back design skenaario.Valitettavasti se sisältää vain PDF / HTML yhdessä joidenkin swf-tiedostoja.Oletan, Cadence odottaa voit luoda malli niiden näyte kirjastoissa.

Toivomme, että tämä voisi auttaa.

Hei

Aluksi voit ladata Allegro katsojan siitä kadenssi sivuston ja yrittää selvittää komentoja käyttäen vapaata katsojalle.

Kiitos
Diwakar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back