Aloittelijoiden tarvitset apua kondensaattori

X

xinz

Guest
Olen newbie sähköisen auttakaa:

Minun lähtöpiirissä requiered 5V 1AMP.
Käytän IC 7805 kuin voltin säädin, jonka jälkeen puskuri kondensaattori, kuinka paljon kapasitanssi minun pitää minun lähtövirtaa & jännitteen vakaa?

Onko kaava laskea tähän?

Entä tarkkailun Tiedotteen ja 7805 käytät?Yleensä on hakemuksen piiri ja suosituksen tuotannon CAP

viittaus piiri alkaen Tiedotteen tuotoksen korkki on vain 0.1UF.
Mutta näen jonkun kaavamaisen laittaa suurempia korkki (100UF - 1000UF), miksi?

Vakaata toimintaa sääntelytehtävän IC (Palaute loop vakauden) käyttö 22uF ~ 47uF kondensaattori.

kiitos rvionics.

sinulle neuvoja kapasitanssi, miten voisitte tietää varmasti se on suffient?

Onko kaava laskemiseksi?tai se perustuu omaan kokemukseen?

Minä näin vaihtuva virtalähde.ne aina laittaa iso L-ja C toimittaa kuluvan vuoden käyrää alas ..

ja tehdä Boden.isompi L suurempien nykyisen ..vilkkaimmillaan tuotos ..

Olen myös sitä mieltä, löydät tietoa etsit on tiedotteessa IC

Tarvitset suurin kapasitanssi on Tulopuolen sääntelijän eli PSU ruokinta säädin.Arvo riippuu kuormituksen jne., mutta hyvä lähtökohta olisi noin 4700UF sopivaan Nimellisjännite suurempi kuin tulo PSU jännite.

Yleensä suurempi kapasitanssi suurempi sujuvaa suodatus.
Mutta pitäisi rajoittaa tätä suurempi arvo oikein?
Jos valmistaja sanoo 0.1UF tämä kondensaattori itsestään riittää täyttämään tarpeita kohti toiveiden mukaisesti.
Kaikki mitä tarvitset lisää keinoja vielä uudelleen suunnittelua.

Tyypillinen 7805 olisi 0,1 keraamiset keskustasta kentällä pin syöttää PIN mahdollisimman lähellä, samassa keskustasta pin lähtöön pin, taas mahdollisimman lähellä.Input kondensaattori rinnakkain 0,1 olisivat tyypillisesti 2200 tai 4700UF.Koskevat lopetussivu yli 0,1, arvo olisi noin noin 220UF.Electrolytics ei tarvitse olla hyvin lähellä, mutta 0.1s tehdä, koska ne ovat siellä lopettaa High Frequency epävakautta.Lisätään 1 minuuttia:Vain yksi kohta, jos haluat tehdä koko 1 vahvistimen, tarvitset kunnon siili samoin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back