Altium Designer Sisäinen Plane

M

maxascent

Guest
Olen luonut joitakin sisäisiä lentokoneet jakaa lentokoneita niihin.Kun luon gerbers ja tarkastella niitä Gerber Katseluohjelma kone ei ole pakollinen juuri saada esitetään, että otan.

Kiitos

Jon

Kone kerroksiin Altium Designer ovat negatiivisia kerroksia.Tämä tarkoittaa sitä, että esineitä, jotka voidaan nähdä nämä kerrokset ovat onteloiden kuparia.Et näe "käsitellään", näet paikoissa, joissa kuparin aiotaan poistaa.

Samoin on suorat yhteydet lentokoneella VHF-reikäinen VIAS ja tyynyt.Et näe mitään, jos ne yhteyden koneeseen, koska ei ole kuparin poistetaan.Vain tyynyt ja VIAS jotka kulkevat koneen kytkemättä aiomme Näytä anti-tyynyt.

Hallitus valmistajat tietävät negatiivinen konetta.Se on normaali tapa osoittaa koneen kerros, ja se pitää Gerber-tiedostot pienempiä ja yksinkertaisempia kuin myönteisiä tason kerrosta.

Ja jos haluat nähdä negatiivisia lentokoneiden Gerber katsojan sinun on valittava kielteinen vaihtoehto kuin voit nähdä sisäisen tasoittain täytetty.

Mitä haluan tehdä, on luoda pariton muotoinen vetäytyminen reunasta, joten kai minun täytyy lisätä joitakin kiinteitä alueilla ympäri laudan reunasta.Lisäksi haluaisin saada kerros numerot.Joten minun on luoda vankka alueen numero kielteisesti?

Kiitos

Jon

Kyllä, jos haluat katsoa, 40 miljoonaa vetäytyä kuin lisätään 40 miljoonaa kuparia samaan sisäiseen tasossa, kuin tuottaa kielteisiä se ei kuparia, joten teidän on haluttu vetää takaisin.
Patsaan numeron antaja on täytettävä alueen luomiseen kielteisiä se näkyy mitätön eikä numeroa voi jättää sitä se on.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back