Altium Suunnittelija: Miten luoda Gerber hallituksen kertoa?

J

JohnG300c

Guest
En ole onnistunut automaattisesti hallituksen ääriviivat.Minun täytyy itse tehdä hallituksen kertoa jotain Mechanica kerrosten?

PCB-valitse ensin Keep Out Layer, sitten paikka>> rivi (se olisi paikka pitää out-taso), kiinnittää hallituksen pääpiirteittäin.

the lines should have been selected AND
their end point should exactly overlap on the next line AND
altogether they should be a closed shape
then go to desgn>> redefine board shape>> define from selected objects. then generate gerber. if you do all the steps correctly you will get what you want.

valitse kaikki rivejä kiinnitti päättää hallituksen hahmotella (Huomaa, että kaikki
linjat olisi pitänyt valita ja
heidän päätepiste on täsmälleen päällekkäin seuraavalla rivillä, ja
yhteensä niitä on suljettu muoto
sitten mene desgn>> uudelleen Hallitus muoto> > määritellä valittujen objektien. sitten tuottaa Gerber. Jos et kaikki vaiheet oikein, saat mitä haluat.
hurraa

Kun tuotetaan Gerber-tiedostoja, sinun on valittava kerros, joka sisältää hallituksen kuvailla Gerber Setup Dialog.Toisin kuin muut EDA-ohjelmat, Altium suunnittelija ei ole erityistä "Hallitus Outline" kerros.Sinulla on ehkä käyttää "Keepout Layer" tai muu kerros jonka olet tehnyt oman kaavan.

Haluan käyttää mekaanista layer 3 minun hallituksen ääriviivat, muut käyttäjät ovat oma suosikki kerros ne varata ääriviivat.Huomaa, että voit nimetä kerros "Hallitus Outline" in "kerrosta ja värit" dialogi (oikotie "L").Kuitenkin, Gerber-tiedoston tuotanto on vielä standardin Altium Designer päätettä.

Lyhyt vastaus kysymykseen on - Kyllä, sinulla täytyy olla sinun aluksella pääpiirteittäin tehty joitakin kerros, ja käyttää sitä kerros tuottaa Geber tiedosto koneen hallituksen pääpiirteittäin.

Kiitos Fala ja talon kissa.Minulla on nyt rajan pääpiirteittäin gerbers.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back