AM / FM Radio Car Aerial vahvistin

C

CyberBrite

Guest
Hei kaikki, voisi miltään taholta antaa / auta minua varten kaavamaisen varten AM / FM Radio auton antenni vahvistin ? Haluan lisätä saavat minun AM / FM-radio auton antenni. Kiitos jo etukäteen.

Kiitos on1aag oman Respons, näen tämän aiheen ehdotatte on selittää miten rakentaa suuri vahvistus Antena, ja siellä ei löytynyt sähköisiä virtapiirejä täydennetty vastaanottaa AM / FM-signaalin radio auton antenni että haluan. TIA

Kiitos tanveerriaz , mitä ilmoittaa minulle erittäin hyödyllinen. Löysin on aktiivinen antenni virtapiirejä AM / FM / SW +9 jännitelähdettä. Miten toteuttaa se autoni kanssa 12-13.8 jännitelähdettä? Ja auto, virtalähde saada akusta tai generaattori, voi aiheuttaa kohinaa signaalin sitten voi harmittaa radiosignaalin vastaanotto, kuinka tukahdutetaan tätä melua? TIA

Hei, olen varma, että siellä käytetään olla antennin vahvistin auton Maplin Electronics koska joitakin vuosia sitten minulla oli yksi, ja olen varma, ostin sen heiltä. Mielestäni Radio Shack (Tandy) teki myös yksi mutta i dont ajatella he ovat olemassa nyt, Tandy n että on.

Kyllä, olen nähnyt joitakin myyvät sitä, mutta haluan tehdä sen itse. TIA

käytät virtalähdettä saada radiosta + johto käyttää lm7809 12V on 9v. käyttää alipäästösuodin vuonna powersuppy

Okei, kiitos kaikille vastausta kaverit. Aion yrittää koota se nyt. TIA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back