AM

E

epilot

Guest
Hei,

Haluan rakentaa SSB modulaattori mukauttaa harjoittajan on 40kHz ja ääni,

mikä on paras valintasi ei haluta?

On SSB joten en ole varma, jos löydän jotain tehdä SSB tai minun on tehtävä kiertueelle AM tai DSB ja käyttää sitten suodattimilla poistaa osa bändin?

pahoillani olen uusi mukauttaminen ja tarvitsevat apua.

Kiitos

Tässä on se, miten teet sen korkeammilla taajuuksilla:

http://www.polyphasemicrowave.com/pages/single-sideband_modulator.html

Oletan voit tehdä samanlainen asia on 40 kHz, op vahvistimia ja analoginen kerrannaisvaikutuksia.Laatikko "X" siihen keskelle on 0 / 180 astetta hybridi, joka voidaan tehdä 2 op vahvistimissa on saada 1 ja -1.0 / 90 astetta Splitter voidaan tehdä resistiivisellä Splitter ja 90 asteen LC vaiheessa lag piiri (tai RC OP AMP Circuit).Mixers (ympyrät ja "X" s niiden) voidaan analogisen kertoimet.Power Combiner klo tuotos voi olla yksi yhteenvedon op amp.

biff44 wrote:

Tässä on se, miten teet sen korkeammilla taajuuksilla:h ** p: / / www.polyphasemicrowave.com / sivut / kerta-sideband_modulator.htmlOletan voit tehdä samanlainen asia on 40 kHz, op vahvistimia ja analoginen kerrannaisvaikutuksia.
Laatikko "X" siihen keskelle on 0 / 180 astetta hybridi, joka voidaan tehdä 2 op vahvistimissa on saada 1 ja -1.
0 / 90 astetta Splitter voidaan tehdä resistiivisellä Splitter ja 90 asteen LC vaiheessa lag piiri (tai RC OP AMP Circuit).
Mixers (ympyrät ja "X" s niiden) voidaan analogisen kertoimet.
Power Combiner klo tuotos voi olla yksi yhteenvedon op amp.

En tiedä mitään "kaupallista" käyttötarkoituksia 40 kHz harjoittajan!

Lopuksi käytetty MC1496 tasapainoinen modulaattorin sirun saada DSB ulostulo (pin 6 tai 12)
on pieni ongelma, minulla on pieni osa moduloimattomasta signaalin siitä ulos laittaa, että siru, joka johtuu siitä, että piiri ei ole aivan täydellinen,

kanisteri joku auttaa minua poistamaan, että pienet signaalin lähtö please?

koska siru on tasapainoinen modulaattori ja on 2 tuotos ithink on mahdollista käyttää OP AMP tai kela kosketa.

mitään käsitystä olisi arvostettu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back