AMIS-53000 RF TRANCEIVER

Z

zainka

Guest
Hei

Joku on osaksi Amis moni bändi RF lähetin AMIS-53000 (kulkee 400MHz ja 990MHz)?Olen seareching ennakkoratkaisupyyntö mallien tai muiden kansojen lausunto / kokemuksia tästä sirulle comparsion muihin merkkeihin.

AMIS-53000 löytyy täältä.:
http://www.amis.com/wireless/amis_53000.html

Hei

Ensimmäinen, aion lähettää tämän Yksityinen viesti myös osaksi alkuperäisen aiheen yhteisön, niitä lainaan sinun Priv.Viesti ensimmäinen.blapcb kirjoitti:

Quote:

Hei.
Huomasin viestisi noin AMIS-53000.
Käytitkö sitä?
Olen myös tarkastella tätä ja myös AMIS-52000.
Periaatteessa on hyvin alhainen BOM langattoman yhteyden ratkaisu.
Kiitos katselua

Oliko sinulla on mahdollisuus vertailla tai käyttää chipcon (nykyisin TI) lähetin samoin?mitään mieltä tästä?verrattuna Amis?
Mazz

Olen käyttänyt chipcon muutamaan aikaisemmin työpaikkoja ja ne todella auttoivat meitä, kun olimme crashlanded hankkeen avulla Nordic VLSI RF-ratkaisu.Me kytketään for CC1020 ...Mielestäni se oli ..

Mutta minä muistan, että yksi ongelma chipcon tuolloin, ennen kuin siitä tulee osa TI, oli, että olisi voinut tehdä muutoksia siru ASIC erästä toiseen, jotka voivat vaikuttaa käyttö ja alustuksen siru, ja ja usein he unohtivat ilmoittaa aboute tämä ennen kuin huomasimme sen, kun tuotteiden testaamiseksi.Näin ollen useita kertoja sen jälkeen tuotejulkaisuun, meillä oli vapauttaa SW uppgrades, ja hallituksen kokoonpanijan joutunut maksamaan ylimääräistä huomiota CC1020 eränumero.Lisäksi löysimme useita virheitä niiden lomakkeessa.Toivottavasti TI auttoi chipcon päästä eroon tällaisista ongelmista.

Mainitut kaikki tämä, minun on sanottava, että Chipcon ratkaisu ei toimi lähinnä odotetulla ensin virta ja se ei ole huono ratkaisu, mutta mielestäni on, että AMIS näyttää olevan youst yhtä helppo käyttää kuin TI / Chipcon ratkaisuja, mutta lukemalla Tiedotteen niin, mielestäni AMIS on parempi, mutta en ole RF-guru ja minulla ei ole kokemusta AMIS alalla.Myös verrattuna Chipcon käyttämämme ratkaisun, AMIS PCB jalanjälki on hieman pienempi.Ja kuten edellä mainittiin, tukea huomiota ei merkitse paljon, tässä AMIS on parempi.

Breg
Vidar (Z)

Olen perehtynyt AMIS-53000/53050 ja saattaa pystyä vastaamaan mitään erityisiä kysymyksiä sinulla voi olla.

No, minusta se olisi "Mikä on yleinen käsitys on amis53050"?
eli suorituskyky, EAS käyttö, jne. ja pitfals olet lopulta löytyi aikana kehityspalvelut ja lopulta, oli se sen arvoista?

Kiitos etukäteen
ystävällisin terveisin "
Vidar (Z)

Löysin sen olevan todella todella helppo käyttää.Ainoa asia, jonka haluan sanoa puuttuu asiakirjoja ei ollut suuri.

Suorituskyky vaatimuksia tai ylittää kilpailua, että olen nähnyt.Minkälaisia suorituskyvyn specs Onko järjestelmä vaatii?

Geneerisen RF TRANCEIVER se oli paljon toimintoja, jotka voit purkaa monia apuohjelmat ulkoisen mikro.

Joissakin sovelluksia 53050 voidaan käyttää itsenäisenä IC.

Quote:

Ainoa asia, jonka haluan sanoa puuttuu asiakirjoja ei ollut suuri.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back