Amplitudimodulointi

E

E = MC2

Guest
Minulla on kysymys amplitudimodulaatiota.ja AM lähettimen signaalin ja kantotaajuus kerrotaan sekoittimella, jonka tuotanto on syötetään loppuvaiheessa vahvistin, joka sitten syötetään antenniin.oikein????

taajuuden harjoittajan on noin kymmenen kertaa taajuuden signaalin (luin jostain).mutta kun molemmat signaalit kerrotaan tuloksena amplitudimoduloitua signaali on usein kuljettajan ja muoto muistuttaa signaali lähetetään.

Ymmärrän osittain siitä, että lähtö mikserin muistuttaa signaalin.what i dont ymmärrä sitä on usein moduloitu signaali on merkki harjoittaja.doesnt lisääntyminen mitään siitä, kuinka usein???

ja toinen kysymys on se, että miten kaksi analogista signaalia kerrotaan?

itse olen viestinnän kurssi tämän lukukauden ja haluan tietää kaiken viestinnän A-Z niin kirjaa suositukset olisi suuresti arvostaa

E = MC2 wrote:

Minulla on kysymys amplitudimodulaatiota.
ja AM lähettimen signaalin ja kantotaajuus kerrotaan sekoittimella, jonka tuotanto on syötetään loppuvaiheessa vahvistin, joka sitten syötetään antenniin.
oikein????taajuuden harjoittajan on noin kymmenen kertaa taajuuden signaalin (luin jostain).
mutta kun molemmat signaalit kerrotaan tuloksena amplitudimoduloitua signaali on usein kuljettajan ja muoto muistuttaa signaali lähetetään.Ymmärrän osittain siitä, että lähtö mikserin muistuttaa signaalin.
what i dont ymmärrä sitä on usein moduloitu signaali on merkki harjoittaja.
doesnt lisääntyminen mitään siitä, kuinka usein???ja toinen kysymys on se, että miten kaksi analogista signaalia kerrotaan?itse olen viestinnän kurssi tämän lukukauden ja haluan tietää kaiken viestinnän A-Z niin kirjaa suositukset olisi suuresti arvostaa

Yleensä kantotaajuus on paljon suurempi kuin kaistanleveys moduloitu signaali.

Taajuus moduloidun harjoittaja on yhtä kantotaajuus!Tuote mukauttamisen prosessissa on kaksi sideband taajuutta jos modulaatio signaali on puhdas sin (ωm), ω-ωm ja ω ωm lisäksi ω.

AM modulaatio on harjoittajan amplitudi eikä taajuutta.

Voit lukea lisätietoja IN Haykin'S BOOK

Muutamia muita explenations esimerkkejä löydät täältä:
http://www.seas.upenn.edu/ ~ ee111/modulation/Modulation.html

Miten kaksi analogista signaalia kerrotaan?
Vastaus: käyttäminen vahvistuksen säätö vahvistin.

Vahvistin kertoo sisääntulevan signaalin kanssa jatkuvasti "" tunnettu voitto, että
vahvistin.Jos teet jatkuvasti vaihtelevat toisen signaalin jälkeen
mitä saat on voitto hallinnassa vahvistimen tai amplitudi modulaattori.Tässä tapauksessa
tuotos annetaan K * vin1 * Vin2;

Vuonna transistori vahvistin voi vaihdella saada vaihtamalla transistorin painottaminen.
Tämä johtuu siitä, Transkonduktanssi transistorien riippuu painottaminen.

todella Andre3000 päätin, että en katso Haykin kirja tarkastelemalla arvioita, että kirja on amazon.com

Tiedän, että olen shouldnt uskovat tarkasteluihin kirjakaupassa sivustoja ja että tämä kirja on aivan kuin "" alan standardi.mutta i dont know why I havent lukea kyseisen kirjan.IM etsimässä Lahden kirjan.mutta i havent found it missään vielä.

ja nand_gates luin, että kirja, mutta acutally joku kertoi minulle, että analogisen maailman lisääntyminen on todella vaikea tehdä.Hän kertoi minulle, että ensin on otettava loki kahden signaalien log vahvistimia ja lisää ne lisäämällä vahvistimeen ja ota antilog ja tulos antilog amp.joten halusin vahvistaa.thanx a lot kaikki

Tämä on erinomainen kirja, joka on erittäin hyödyllistä sinua viestinnän tutkimuksessa
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=84979&highlight=communications handbook

Variable gain vahvistimen (tuottaa kertolasku) on yksi tapa.Toinen tapa (puhuu satunnainen signaali XA kosini harjoittaja) on tulon avulla signaali vaihtaa (vaihtumisesta kantotaajuus) ja sen jälkeen suodatuksen tuloksen kaistanpäästö suotimen kaistanleveys satunnainen signaali.

Toinen tapa on ostaa hieman IC, joka ei (t) xb (t) suoraan.

hyvin, reg.viittauksia tai materiaalien u pyytänyt, paitsi kirjat ja paperit u saat täältä, haluan u mennä Thro * ilent verkkosivuilla.ne antavat ilmaiseksi opiskelijan version CD-ROM ja 6 CD-pakkaus sisältää erilaisia opetusohjelmia.Lyön vetoa, että kukaan voi ottelu niitä aloittelijan kurssi.

Selaa sivuja täysin selvittämään vapaa CD-tarjoukset, jotka ovat epäilemättä paras.

/ http://www.educatorscorner.com/index.cgi

/ cedance

Hei kaikki,
1.taajuus harjoittajan ei tarvitse olla 10 aika perustaa bändin signaalin, joka taajuus yli 2 * perustaa bändin signaalin taajuus on hyvä engough
2.taajuus moduloitu signaali on keskitetty kantoaaltotaajuus, ja on puoli bändit (se basnd leveys) vastaa perustaa bändin taajuus oikealle ja vasemmalle puolelle, jotta undersnad katsovat, että
W kantoaaltotaajuus
w on perustaa bändi taajuus
cos (WT) * cos (WT) = cos (W W) t cos (WW) t,
joten tuloksena signaali cos keskitetty läntistä ja kaksi puolen silmukoita oikealle W, ja vasemmalle-w, joten kaistanleveys on W, mutta keskitetty W.

3.produsing AM on yksinkertaisesti käyttämällä ja swich transistori, operaattorin on kytketty perusta, ja perustaa bändi signaali on kytketty se emmiter

baseband signel
|
|
-
\
-
|_________||______ Output moduloitu signaali
harjoittaja ------/ \ / \ / \ /-----| <| |
|
|
_
\ / GND

E = MC2 wrote:

Minulla on kysymys amplitudimodulaatiota.
ja AM lähettimen signaalin ja kantotaajuus kerrotaan sekoittimella, jonka tuotanto on syötetään loppuvaiheessa vahvistin, joka sitten syötetään antenniin.
oikein????taajuuden harjoittajan on noin kymmenen kertaa taajuuden signaalin (luin jostain).
mutta kun molemmat signaalit kerrotaan tuloksena amplitudimoduloitua signaali on usein kuljettajan ja muoto muistuttaa signaali lähetetään.Ymmärrän osittain siitä, että lähtö mikserin muistuttaa signaalin.
what i dont ymmärrä sitä on usein moduloitu signaali on merkki harjoittaja.
doesnt lisääntyminen mitään siitä, kuinka usein???ja toinen kysymys on se, että miten kaksi analogista signaalia kerrotaan?itse olen viestinnän kurssi tämän lukukauden ja haluan tietää kaiken viestinnän A-Z niin kirjaa suositukset olisi suuresti arvostaa

K, ensimmäinen amplitue mukauttaminen tehdään käyttämällä mikseri, joka on ei-lineaarinen laite, joten se tuottaa (......, FC FM, FC-FM, FC-2fm, 2fc 2 fm ,.... .....) joten käytämme, kun se suodatin ohittaa tarvittavat signaalit vain (aina: FC FM, FC-FM).joten lopullisia toimenpiteitä ei ole lisääntyminen on vain taajuus siirtymän signaalin taajuuden.

mikseri voi tehdä kuka tahansa ei lineaarinen laite kuten transistori

ensimmäinen, yritä etsiä aiheita hakukoneen avulla siitä, etsiä kirjoja tällä foorumilla,

jos kantotaajuus jos kerrotaan käyttäen moduloivan signaalin (basedband signaali) harjoittaja säilyttää oman taajuuden, vaan se syntyy kaksi sidebands.kokeile kertomalla kaksi sine toimintoja, esim. sin (w * fc * t) x sin (w * FM * t), ja voit päästä vastauksen kuin sin (w * fc * t) cos (w * t (FC - FM)) - cos (w * t (FC FM) ... im ei totta kai tämän yhtälön, mutta voit tarkistaa kirjoja ja e-kirjoja ja sinulla on enemmän käsitys AM käsitteistä
Goodluck kanssa opintojen

Nämä kaksi sivustot auttavat sinua ajattelemisesta näistä asiasta.

http://www.st-andrews.ac.uk/ ~ www_pa/Scots_Guide/RadCom/part9/page1.htmlhttp://www.media.mit.edu/physics/pedagogy/fab/fab_2002/help_pages/networking_resources/more% 20networking/robotics.eecs.berkeley.edu/_sastry/ee20/modulation/node3.html

Answer1
perusmääritelmiä AM on "vaihdella amplitudin kuljettajan mukaan instantanious arvo moduloivan signaalin amplitudin.
muutos on tehty vain kuljettaja, siksi usein amplitudimoduloidut aalto on se, että kuljettaja ja amplitudi (vaihtelu) on se, että moduloivan signaalin.

Answer2
kaksi analogista signaalia kerrotaan kertomalla kukin oman instantanious arvoja.
kerta verkkotunnuksen yksikkö (aika) saa kerrotaan vastaus arvosta kahdessa vaiheessa.

Joka modulaatio tekniikkaa, jota vaihtelevat yhden parametrin (amplitudi, vaihe, taajuus) operaattorin signal.In AM me vaihtelevat amplitudi harjoittaja ei taajuuden.

läpi "moderni analoginen ja digitaalinen viestintä", jonka Lahden cpater 4

IanP kirjoitti:

Muutamia muita explenations esimerkkejä löydät täältä:

h ** p: / / www.seas.upenn.edu/ ~ ee111/modulation/Modulation.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back