AMS 0.35 HV-asettelussa Issue

M

mvj

Guest
Dear All, Olen työskennellyt asettelua minun piiri ja Minulla on ongelma, johon en ole pystyneet ratkaisemaan, voitteko auttaa minua. Kun juoksen DRC saan alla mainittuja virhe vaikka portti liittimet on kytketty pin. [1] ERCWarning: kelluva portti ei ole liitetty s / d, pad, pin tai vastus. Toistamaan tämän ongelman, olen tehnyt trasistor ja kytketty nastat kaikkiin liittimiin laitteen. Portilla terminaali, olen kytketty poly M1 yhteyttä, niin VIA1, M2 Track ja M2 tappi (kuva liitteenä johon viittaat). Olen tarkistanut sen perusteellisesti, mutta en ole tämän ongelman ratkaisemiseksi. Voisitteko auttaa minua. Kiitos paljon etukäteen! Ystävällisin terveisin, M.

Hi mvj jos LVS on puhdas En vaivaudu kanssa ERC kysymys liputti jonka Kongon demokraattinen tasavalta, on todennäköistä, että se on miscoded

... virhe vaikka portti liittimet on kytketty pin. [1] ERCWarning: kelluva portti ei ole liitetty s / d, pad, pin tai vastus. ... Portilla terminaali, olen kytketty poly M1 yhteyttä, niin VIA1, M2 Track ja M2 tappi ...
Oletko myös MET2 pin kerros?

Oletko myös MET2 pin kerros?
En tiedä Assura mutta Calibre portti leimaamalla kerros on PIN: metal2 (lyhennetty PIN: M2 in LSW) ei MET2: pin, esimerkiksi tämä ei viedä GDS ...

Sain ongelman ratkaistua. Laitoin pin (ctrl + p). Tämä on ok DIVA eikä Assura. Vuonna Assura kerros tyyppi PIN: M2 tulisi sijoittaa niin mainitsi dgnani. Kiitos avusta!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back