analoginen aaltomuodon vuonna modelsim

D

dsp_forall

Guest
kanisteri jokin ainoa auttaa katsoa analogista aallon muodossa modelsim

Kuvitellaan, että haluan katsoa 200 Hz siniaalto syöttää tietoja?

kiitos

jos u puhuivat modelsim FPGA suunnittelun simulointi mitenkään u voi tehdä tämän, signaali on digitaalinen ja riippuen suunnittelusta u voi korvata analogisen signaalin releated digitaalinen signaali ......

ok, jos haluan antaa vastaavan digitaalisen signaalin analogiseen ..... miten saan ne digitaalisen signaalin ..kiitos etukäteen

Kuvitellaan, että haluan tehdä suodattaa eli kuusen ja katkaisi taajuuksilla 250 Hz ja jos annan lähtötiedot koostuu kolmesta taajuudet eli 200 Hz 500 Hz ja 1000Hz

saan tuotoksen vain yksi taajuus on 200 Hz.

että haluan nähdä modelsim

ok plz oikea minulle, jos minulla u väärin
u teki digitaalisen suodattimen tulosignaali on digitaalinen, joilla on eri taajuudet & u haluat simuloida signaalin eri taajuudet modelsim?

ei u yritä tulosignaalin kuin kellon (vuodesta modelsim) & muutos velvollisuus & ajanjakson haluamasi taajuuden

tai ofcourse sys Kello on korkeampi taajuus sitten u voi laittaa lisää estää väkisin syöttää cotrlled kanssa CLK jakajaa haluamasi taajuuden

see me voi pakottaa kellon mutta kanttiaalto on ääretön taajuuksien .... tarkistusongelman

Saanen muistuttaa u .... suodattimen u tehtävä on digitaalinen suodatin ja siten u ei voida soveltaa compsite taajuuksilla analoginen signaali suoraan Digitaalinen suodatus käymättä ADC
Huomaa, että digitaalinen suodatin voidaan suodattaa neliön aaltojen

Ok I did it ...... tiedän, että digitaalinen suodatin panos on digitaalisessa muodossa (eli 8-bittinen) ...

mitä tein, on näyte komposiitti signaalit Matlab, mutta näytteitä .. ja muuntaa se binäärimuodossa (8 bit) ja sovelletaan suodattimen panos. Nyt olen changet muotoa aaltomuoto ikkunan modelsim analogiseksi ja voin katsella analogisia aaltomuodon. .
asettaa pixel asetuksen mukaan valinta saada sujuva lähtö ..

hauskaa ja nauti

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back