Analogiset anturit (vedenkorkeus temmperature, paine jne.)

H

howie

Guest
Olen suunnittelu dataloggeri jossa käytetään erilaista analogiatuloa analogisille antureille.Suurin osa hakemuksista käytetään nesteen määrä, lämpötila ja paine anturi-ja puunkorjuu.Useimmat Analogiset anturit on analoginen jännite tulokset vaihtelevat välillä 0-5Vac mutta jotkut ovat jänniteulostulot 0-40mA.

Ongelmana on, että ADC siru, että käytän muuntaa analogisesta digitaaliseen voi vain mitata jännitteen tasolle.Voisiko joku ehdottaa 8bit, 8 kanavaa ja yli ADC siru, joka voi sekä mitata virtaa ja jännitettä.Jos mahdollista, siru voidaan liittää sen prosessorin avulla SPI minimoida General Purpose I / O-nastojen prosessori, että olen käyttäen.

Hei!

Tässä on joitakin perusasioita asiakirjoja siitä, mitä voit tehdä op ampeeria.
Haluaisin neuvoja pitää nykyistä / jännite-muunnin niin että voit
toimenpide virtaukset tavallisella ADC.Joka tapauksessa en tiedä mitään laitetta
suoraan toimenpiteet virtaukset.

Sitten sijaan 8-bittinen, 8-kanavainen ADC, voit myös harkita prosessorin
integroidulla ADC.
Yksi esimerkki olisi MSP430 (monet muut, mutta Pidän tästä
pienitehoisia sovellukset).Esimerkiksi MSP430F147 on 8-kanavaa
12-bittinen muunnin.On mahdollista määrittää sen 8-bittinen, joten se on hieman nopeampi.

Have fun!

DoralleHowie kirjoitti:

Olen suunnittelu dataloggeri jossa käytetään erilaista analogiatuloa analogisille antureille.
Suurin osa hakemuksista käytetään nesteen määrä, lämpötila ja paine anturi-ja puunkorjuu.
Useimmat Analogiset anturit on analoginen jännite tulokset vaihtelevat välillä 0-5Vac mutta jotkut ovat jänniteulostulot 0-40mA.Ongelmana on, että ADC siru, että käytän muuntaa analogisesta digitaaliseen voi vain mitata jännitteen tasolle.
Voisiko joku ehdottaa 8bit, 8 kanavaa ja yli ADC siru, joka voi sekä mitata virtaa ja jännitettä.
Jos mahdollista, siru voidaan liittää sen prosessorin avulla SPI minimoida General Purpose I / O-nastojen prosessori, että olen käyttäen.

Hi Howie,

Kokemukseni mukaan ei ole normaalia ADC että voi mitata virtaa ja jännitettä markkinoilla.Saatat tarvita Relays että voi muuntaa jännitteen nykyisestä ensin ja sitten mitata tarvittavat jännitteet ja ADC.

Muuten, se on helppo löytää ICs Connectors, että voi muuntaa jännite nykyisestä.

Ystävällisin terveisin,
Evan

Hei!
Mitkä ovat:
* Tarvitaan tarkkuutta?
* Taajuusalueella?
* Input suojelua?
* Lämpötila-alue?
* Tyyppi anturit?(tarkka tyypit?)
* Tuloresistanssi?
* Käyttölämpötila välein?
Jne.
Nykyinen jännitteen muunnin voisi tarkan vastus, esimerkiksi toleranssi -0,1% tai parempi.
Yritysrekistereistä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back