Analogiset haastattelu

• Thread starter siddharthshukla
  • Start date
S

siddharthshukla

Guest
Hi everyone,
Minulla on kirjallinen koe analogisen yrityksen tulossa niin Lähtötason kantaa.Haluan tietää, mikä on gud kirjan RLC piirejä.Lisäksi haluaisin tietää, kuinka paljon minun pitäisi lukea analoginen suunnittelu, riittääkö se, kun luin peruslaitetiedostoja fysiikan, vahvistin perusteet, opamps, palautetta tai Täytyykö lukenut extra.also missä määrin minun pitäisi lukea digitaalisia ratkaisuja.Lisäksi haluaisin tietää, millaisia kysymyksiä voidaan odottaa haastattelussa.He pyytävät vain perus RLC tavaraa tai useamman MOSFETs, myös tulevat kysymykset pyydetään minun hankkeisiin.Ole hyvä heittää joitakin lighjt edellä mainituista kysymyksistä ja prosessista yleensä.

kirja Razavi on hyvä lukea riittävästi tietoja

Kiitoksia paljon, mutta olen teet juuri niin, käsittely Razavi.Olin huolissani kysymyksiä RLC, kirjoja pottuina?

Analogisen insinööri haastatteluun, voit tehdä joitakin ongelmia taustalla jokaisen luvun Razavi kirjan ja tekee hyvää teidän haastattelussa.

yleensä lähtötasona, perustiedot on tärkeää.

käsittelyssä oppikirja auttaa.

koskevat RLC, ehkä sinun pitää lukea "elektroniikka"

Kiitoksia paljon kaikille neuvoja, olen ollut ratkaista ongelmia takana Razavi.Eräässä analogista yritys testin aikaisemmin minulla oli ongelmia ratkaista erityinen ongelma, joka oli jälleen kysyttiin haastattelussa ja johti minua saamaan työtä.Muistan ongelma suunnilleen: se oli valtava RLC verkon ja meidän piti löytää VOUT on S = 0 & S = inf.Vastaukseni S = 0 on oikea (i shorted L'S & avasi C: n), mutta vastaukseni on S = inf oli väärä (shorted C: n ja avasi L).Neuvoja siitä, kuinka lähestyä tällaisia ongelmia on erittäin tervetullut.

Yleensä w = 0 ja w = äärettömyyteen analysointi on helppoa.Mielenkiintoista on, mitä tapahtuu, välillä ja RLC piirejä monia asioita voi tapahtua.Siksi ehdotin ennen että jälkeen konkreettinen piirissä, jotta voit saada konkreettisia vastauksia ja keskustelua.

Tässä on Pro Ali M. Niknejad n kirjan luku RLC piiri nopeaa viestintää. Olkoon tämä auttaa sinua.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Rehellisesti sanoen, en muista piiri, mutta se oli iso juttu, jossa on paljon L'S & C: n (meidän piti palata kysymykseen paperin takaisin). Vaikka ajattelin, että se on helppo ratkaista Circ @ w = 0 & w = inf.Mutta w = inf oli paljon isoja sarjassa ja rinnakkain ja pari vastuksia (l't olivat auki), joten VOUT oli shrted ja GND läpi monia polkuja, mutta vastaus ei GND.SRY mutta minulla ei ole mitään kaavioitaLisätään 4 minuuttia:Hei Freelancer thnx pottuina luvun fronm kirja menen sitä kautta, näyttää gud.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back